استاندار البرز اعلام کرد که سامانه دولت الکترونیک برای بهبود شرایط کار، توسعه بخش تولید و جلوگیری از فساد اداری در این استان فعال شده است.
کد خبر: ۴۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک : سید حمید طهایی درچهل و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز گفت: کسانی که می خواهند شیوه های سنتی را پیش بگیرند جایی در این استان نخواهند داشت و تنها با دولت الکترونیک است که می توان توسعه را در البرز به ارمغان آورد. وی همچنین با اشاره به سفرش به کشوراستونی گفت: استونی در بحث دولت الکترونیک یکی از کشورهای بسیار پیشرفته دنیا محسوب می شود و شرکت های این کشور برای همکاری در این زمینه با استان البرز اعلام آمادگی کرده اند. وی ادامه داد: این کشور برای ساماندهی سیستم های هوشمند ما اعلام آمادگی کرده و می توانیم در زمینه آی تی از تجارب فناوری آنها بهره مند شویم. وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به اعزام هیات های اقتصادی و تجاری به دیگر کشور ها گفت: برای بهرمندی مناسب و پیگیری دستاوردهای این سفرها باید برای هیاتهای تجاری اعزامی به خارج از کشور متولی در نظر گرفته شود. 
*** تشکیل دفاترحسابرسی امور مالیاتی 
استاندار البرز تشکیل دفاتر حقوقی و حسابرسی برای راهنمایی صحیح تولید کنند گان درامور مالیاتی و تامین اجتماعی و رفع مشکلات موجود در این زمینه را ضروری عنوان کرد. طهایی گفت : درزمان حاضر فارغ التحصیلان زیادی در رشته های حقوقی و حسابرسی داریم که می توانیم از فعالیت آنها در این دفاتر بهره مند شویم. وی همچینین به اداره کل امور مالیاتی استان پیشنهاد کرد: از شرکت های مورد تایید خودشان به عنوان رابط این اداره کل با کارخانه ها برای انجام بررسی های لازم استفاده کنند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار