عصر روز دوشنبه مورخ ۱۶ مردادماه و در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران رسانه های جمعی و اصحاب رسانه میهمان اعضای هیات مدیره بانک سرمایه بودند.
کد خبر: ۴۷۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 08 August 2017
به گزارش تابناک : در این نشست صمیمی که با حضور امجد خضری، نائب رئیس هیات مدیره، دکتر علیرضا اکبری ماسوله، عضو هیات مدیره، مجتبی زمانیان رئیس دفتر حوزه ریاست، ناهید مونسان، رئیس روابط عمومی و برخی دیگر از اعضای ستادی بانک سرمایه برگزار شد، از خبرنگاران رسانه های جمعی و اصحاب رسانه تقدیر و قدرشناسی شد.

در ابتدای این مراسم مونسان ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل یک سال همکاری صمیمانه و نزدیک با بانک سرمایه گفت: خوشبختانه همه  همکاران مسئولیت شناس و متعهد ما طی یک سال گذشته و سال های قبل همکاری خوبی با این بانک داشته و علیرغم همه مشکلاتی که پیش روی بانک ها و بنگاه های اقتصادی وجود داشت همکاری موثر و مسئولانه ای داشتند و خدمتگزاران خودشان در بانک سرمایه را برای برآورده کردن اهداف ارزشمند بانک یاری و کمک کردند.

سپس اکبری ماسوله با گرامی داشت روز خبرنگار و تشکر از همکاری های صمیمانه خبرنگاران و اصحاب تلاشگر رسانه، گفت: من هم از طرف اعضای هیات مدیره بانک سرمایه و به سهم خودم روز خبرنگار را خدمت همه عزیزان مسئولیت شناسی که با قبول دعوت در این مراسم حضور پیدا کرده اند، تبریک  می گویم و خوشحالم که فرصتی فراهم شد تا در این غوغای گرفتاری های روزمره و روزهایی که همگی سخت برای آبادانی و توسعه کشور در تلاش هستیم، ساعتی را در کنار شما عزیزان سپری کنیم.

اکبری افزود: معمولا در موضوع بانک ها دو رویکرد و منظر وجود دارد که در منظر اول و از نگاه خرد، بانک ها هم مانند همه بنگاه های اقتصادی فعالیت هایی را برای ارائه خدمت و کسب سود انجام می دهند که در این راستا می توانند با موسسات دیگر خدماتی، صنعتی، اقتصادی و … مشترک باشند. اما از نگاه کلان و منظر تاثیرگذای در اقتصاد، بانک ها و موسسات مالی به عنوان یک بنگاه اقتصادی شرایط و ویژگی خاصی دارند و آن عبارت از این است که بانک ها در حقیقت بخش عمده ای از سرمایه خود را از مردم دریافت می کنند و نهایتا نیز باید با خدمت به مردم و استفاده از مشارکت مشتریان کار خود را تکمیل کرده و به حیات اقتصادی و حرفه ای خود ادامه دهند که این موضوع حساسیت های خاص خود را دارد.

عضو هیات مدیره بانک سرمایه افزود: به همین دلیل است که باید همکاران و دوستان تلاشگر ما در رسانه ها به این موضوع مهم یعنی حفظ سرمایه مردمی و  اعتبار بنگاه های اقتصادی که در واقع گرداننده اقتصاد کشور هستند توجه ویژه داشته و مراقب باشند تا با دلسوزی و ادای دین به مردم عزیز و کمک به خدمتگزاران خود در این بانک و همه بانک های کشور نقش حرفه ای خود را به خوبی ایفا کنند.

اکبری در پایان تاکید کرد: ما انتظار نداریم که خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش حرفه ای خود را فراموش کنند و یا از وظیفه ای که بر عهد دارند عدول نمایند، اما می خواهیم که برای حفظ حقوق و منافع مردم عزیز و کمک به ایفای نقش حقیقی خود ما را کمک کنند و برای رسیدن به اقتصادی پویا و موثر یاری رسانند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک سرمایه از خبرنگاران با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.





منبع : بانک برتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار