رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک به‌تازگی تیتراژ سریال «گمشدگان» را برای شبکه ۲ سیما خوانده است.
کد خبر: ۴۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 08 August 2017

به گزارش تابناک : رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک در جدیدترین تجربه خواندن تیتراژ‌های تلویزیونی، تیتراژ سریال در حال پخش «گمشدگان» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی علی حجازی‌مهر را خوانده است.

یزدانی این شب‌ها با تیتراژ سریال تلویزیونی «پرستاران» میهمان مخاطبان تلویزیون است و  از تیتراژ این مجموعه اسنقبال قابل توجهی صورت گرفته است.

رضا یزدانی

ترانه تیتراژ سریال «گمشدگان» را مهدی ایوبی سروده و آهنگسازی و تنظیم این قطعه را  کیوان جهانشاهی انجام داده است.

محمد خرمی‌نژاد که سال‌ها است در ارکستر رضا یزدانی درامز می‌نوازد، ضبط میکس و مسترتیتراژ سریال «گمشدگان» را بر عهده داشته است.

قطعه‌ای که رضا یزدانی به‌عنوان تیتراژ برای این مجموعه تلویزیونی خوانده، به‌عنوان تیتراژ پایانی این اثر از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 

تلویزیون این روز‌ها مشغول تولید سریال‌های بسیاری در شبکه‌های مختلف است و مجموعه «گمشدگان» نیز یکی از این آثار است که پخش آن آغاز شده است.

رضا یزدانی علاوه برخواندن تیتراژ سریال «پرستاران» آهنگسازی این قطعه را هم انجام داده است. همچنین ترانه‌سرایی و تنظیم این اثر موسیقایی را هم به ترتیب روزبه بمانی و محمد  خرمی‌نژاد انجام داده‌اند.

رضا یزدانی

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در ترانه تیتراژ سریال «پرستاران» تناسب محتوای این اثر با محتوای سریال است به‌گونه‌ای که در متن ترانه آن به‌خوبی می‌توان درد‌ها و مشکلات پرستاران مجموعه و دغدغه‌های مربوط به زندگی شخصی و حرفه‌ای آن‌ها گوش کرد. در کارنامه رضا یزدانی تیتراژ‌های موفقی مانند «مرگ تدریجی یک رویا»، «یادآوری»، «تعبیر وارونه یک رویا» در عرصه تلویزیون و «متروپل»، «کیفر»، «بوی گندم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود» و«۳۶۰ درجه» دیده می‌شود.




منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار