گزارش اختصاصی تابناک تبریز از اردوی تیم ملی وزنه برداری در ورزقان
اردوی سطح ارتفاع تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان جهت حضور قدرتمند در بازیهای داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 03 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، اردوی یک ماهه ی سطح ارتفاع تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که به منظور آماده سازی برای بازی های داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی جهان، به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در شهرستان ورزقان از 16 تیر ماه در سالن ورزشی شهرک مس آغاز شده بود، امروز 12 مردادماه خاتمه یافت.
 مجید عسگری، جابر بهروزی، رضا زارعی، مرتضی بیگلری، مسعود چترائی، علی مکوندی، صالح چراغی، علی میری، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، محمد زارعی، محمدرضا براری، کیا قدمی، علیرضا سلیمانی، میلاد رهبری نژاد، علی هاشمی، همایون تیموری، محسن دادرس، رامین ربیعی و بهداد سلیمی ملی پوشان حاضر در این اردو بودند.
 
 
مراسم اختتامه و رکوردگیری اردوی ورزقان روز گذشته (چهارشنبه) با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون، محمدنصیری مشاور عالی رئیس فدراسیون، محمدرضا کافی مدیرعامل مس سونگون، جلیل جهانپور و مسعود نوری ریئیس و دبیر هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
 
 
سهراب مرادی در این رکوردگیری اوج آمادگی خود را به نمایش گذشت و با مهار وزنه های 190 و 230 در یکضرب و دو ضرب نشان داد که شانس اول قهرمانی در وزن 94 کیلوگرم می باشد.
بهداد سلیمی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با 200 و 225 کیلوگرم به کارش در یکضرب و دو ضرب خاتمه داد!
 
 
شایان ذکر است که در پایان این مراسم جشن تولد کوچکی برای 73 سالگی محمد نصیری اعجوبه ی وزنه برداری جهان و هرکول جیبی برگزار شد که با استقبال کادرفنی و وزنه برداران مواجه و لحظات مفرحی را برای ورزشکاران این رشته ی سنگین رقم زد.
 
 پایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویر
اهدای لوح از سوی اعضای تیم ملی به مسئولین باشگاه و تقدیر نقدی از دو نفر از پرسنل (تدارکات) باشگاه از دیگر نکات جالب مراسم دیروز بود که بسیار ارزشمند بود.
 
 پایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویر
همچنین در این آئین، از سوی فدراسیون و باشگاه الواح یادبودی رد و بدل شد تا حاضرین، شاهد طولانی ترین مراسم در نوع خود باشند.
 
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، روزهای 26 شهریور تا 5 مهرماه سال جاری در شهر عشق آباد کشور ترکمنستان برگزار می شود.
 
پایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویرپایان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در ورزقان با طعم کیک تولد!/دو هرکول در یک قاب!/تصاویر
 
 
تهیه و تنظیم:عادل جعفر موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :