زلاتکو کرانچار در شرایطی باید ترکیب اصلی خود را برای رویارویی با سایپا انتخاب کند، که خریدهای جدید این تیم فرصت چندانی برای تمرین در کنار سایر بازیکنان نداشته اند.
کد خبر: ۴۶۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 27 July 2017

به گزارش تابناک : تیم فوتبال سپاهان تمرینات خود را از روز 24 خردادماه آغاز کرد و در روزهای ابتدایی نیز با گزینه های داخلی مورد نظر کرانچار به توافق رسید.


شروع خوب سپاهان در پنجره ی تابستانی باعث شد تا بازیکنانی که از لیگ داخلی جذب تیم شده بودند، از ابتدا در تمرینات حضور داشته باشند.


اما خرید سه بازیکن خارجی سپاهان در آستانه ی شروع رقابت های لیگ برتر صورت گرفت تا فرصت چندانی برای حضور آنها در تمرینات فراهم نشود.

 


البته ژایرو رودریگوئز مدافع میانی فصل گذشته نفتچی باکو از این حیث شرایط بهتری را تجربه می کند و نزدیک به دو هفته در کنار تیم بوده است. اما رافائل کریولارو هافبک بازیساز مورد نظر کرانچار فرصتی برای حضور در تمرینات به دست نیاورد و تنها 2 جلسه با سایر بازیکنان تیم تمرین کرد.


مروان حسین خرید دیگر سپاهانی ها است که هنوز قراردادش با تیم الشرطه خاتمه نیافته و از هفته ی سوم می تواند به سایر بازیکنان اضافه شود؛ این بازیکن نیز برای هماهنگی با سایر بازیکنان به زمان احتیاج خواهد داشت.

 


طلایی پوشان روز آینده باید در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپا باشند و در نهایت باید ببینیم با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از حضور خارجی های سپاهان در تمرینات نمی گذرد، زلاتکو کرانچار از دو بازیکن برزیلی خود بهره خواهد برد یا به بازیکنانی اطمینان می کند که از ابتدا در تمرینات حضور داشته اند تا کم کم شرایط برای حضور بازیکنان تازه وارد فراهم شود.






منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار