جانشین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفت: برای شرکت در همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور ۱۱۰ سرمایه گذار ایرانی در آبان ماه به ایران سفر می کنند.
کد خبر: ۴۶۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 26 July 2017
محمد شریعتمداری جانشین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور سه شنبه شب در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شد اظهارداشت: کشور ایران با داشتن ظرفیت های فراوان طبیعی و خدادادی از جمله گردشگری می تواند با برنامه ریزی مدون از این شرایط برای بهبود وضعیت اقتصادی استفاده کند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که قادریم ۲۰ میلیون گردشگر را وارد کشور کنیم اما هنوز بسیاری از ظرفیت ها مغفول مانده است که باید برای شکوفایی آن برنامه ریزی کنیم.

شریعتمداری یادآورشد: ایران اسلامی با داشتن تنوع صنایع دستی می تواند ۲۰ میلیارد دلار از این هنر کسب کند که ایجاد هتل برای جذب گردشگر ضروری است.

وی اضافه کرد: با فعال شدن ۵۰ فرودگاه در کشور استان قزوین هم می تواند از فرودگاه پیام استفاده کند و از این ظرفیت برای پروازهای داخلی برخوردار شود.

جانشین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفت: در فرودگاه کشور امارات سالانه ۶۰ میلیون مسافر جابجا می شود و ما نیز قادریم با فعال کردن ظرفیت های خود به درآمدهای مناسبی دست یابیم.

۱۱۰ سرمایه گذار ایرانی خارج از کشور به تهران سفر می کنند

وی اضافه کرد: در آبان ماه امسال با برگزاری همایشی بیش از ۱۱۰ ایرانی سرمایه دار مقیم خارج از کشور به تهران سفر می کنند تا در این همایش شرکت کنند و استان قزوین می تواند از این فرصت برای معرفی توانمندی های سرمایه گذاری استفاده کند.

شریعمتداری بیان کرد: پروژه های زیربنایی که نیازمند منابع مالی برای تکمیل شدن هستند می تواند به ایرانیان خارج از کشور معرفی شود و ما آمادگی داریم در این زمینه همکاری کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار