فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۵ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس قزوین و همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 26 July 2017
به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تبادل اطلاعات صورت گرفته از طریق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی قصد خرید مقادیری مواد مخدر از استان البرز و انتقال آن از طریق محورهای مواصلاتی قزوین به استان زنجان را دارند تلاش برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های لازم و کسب آگاهی از زمان انتقال و عبور مواد مخدر در قالب چند تیم عملیاتی جهت دستگیری قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند. 

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران در حین مراقبت و کنترل خودروهای عبوری در "کمربندی جمهوری اسلامی" شهر قزوین  به یک دستگاه خودروی "تیگو چری"با یک سرنشین مشکوک و دستور ایست صادر دادند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران با قصد ایراد خسارت به سایر خودروها و متواری شدن را داشت که با عکس العمل سریع ماموران خودرو متوقف و راننده و سرنشین دستگیر شدند. 

محمودی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار