طی چهار ماه نخست سال انجام شد
حدود 2500حامی در طرح اکرام و بیش از یک هزار حامی در طرح محسنین با این نهاد در نظرآباد همکاری می کنند .
کد خبر: ۴۶۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 26 July 2017

به گزارش تابناک البرز، کاوه بکان مدیر کمیته امداد نظرآباد با اشاره به رشد 17 درصدی کمک های حامیان در طرح اکرام و محسنین و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: حامیان نیکوکار طی این مدت در مجموع بیش از 370 میلیون به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند .

وی افزود: حدود 2500 حامی در طرح اکرام و حدود یک هزار حامی در طرح محسنین با این نهاد در نظرآباد همکاری می کنند .

بکان یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود .

مدیرکمیته امداد شهرستان نظرآباد، گفت: نیکوکاران و خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیرنقدی در زمینه تامین پوشاک، موادغذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمکهای درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند .

وی بیان کرد: مردم نوعدوست نظرآّباد در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد و یا تماس با شماره 02645345454 در این طرح ها ثبت نام کنند .

بکان عنوان کرد: 193 فرزند یتیم و 207 فرزند خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در نظرآباد توسط خیران در طرح های اکرام محسنین حمایت می شوند .

مدیرکمیته امداد شهرستان نظرآباد تاکید کرد: طرح اکرام ایتام با سابقه ۱۷ سال اجرا، موفق ترین برنامه کمیته امداد در راستای جذب مشارکت مردم نیکوکار به منظور کاهش فقر در بین جامعه هدف این نهاد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار