مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری البرز:
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری البرز گفت: سالانه 500 هزار تراکنش به صورت حضوری در شرکت گاز استان البرز صورت می گیرد که با برون سپاری مسئولیت ها این امر 90 درصد کاهش پیدا می کند و نظارت بر دفاتر و دستگاه خدمات دهنده توسط کمیته نظارت کارگروه دفاتر پیشخوان دولت صورت می گیرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 25 July 2017

به گزارش تابناک البرز، حمیدرضا محمدی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه برون سپاری بخشی از خدمات شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه 18 مورد از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت منجر به صرفه جویی در انرژی و وقت مردم می شود ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته روزانه حدود 2 هزار تراکنش و سالانه حدود 500 هزار تراکنش شرکت گاز البرز به صورت حضوری توسط مردم انجام می شود و با برون سپاری این 18 خدمت، حدود 90 درصد این ترددها کاهش پیدا خواهد کرد.

محمدی گفت: این تفاهم نامه براساس آیین نامه اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی بین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، رییس کارگروه دفاتر پیشخوان و شرکت گاز استان منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه تفویض ارائه خدمات و فعالیت های شرکت گاز استان البرز در دفاتر پیشخوان خدمات دولت مد نظر است افزود: میزان تعرفه و کارمزد خدمات ارائه شده در صورت تعیین توسط کمیته نرخ گذاری وزارت کشور و کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دفاتر ابلاغ می شود، در غیر این صورت تعرفه و کارمزدهای تکمیلی لازم و همچنین نحوه دریافت آنها از مرجعان توسط کارگروه به دفاتر ابلاغ خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: ارائه بستر مناسب نرم افزاری بین دستگاه و دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای ارائه خدمات دستگاه از طریق دفاتر و آموزش مستمر دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات دستگاه به مشتریان در کوتاه ترین زمان در دستور برنامه ها است.

وی گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر و دستگاه خدمت دهنده توسط کمیته نظارت کارگروه دفاتر پیشخوان دولت با حضور نمایندگان طرفین خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار