بهره‌برداری از پروژه گازرسانی خط انتقال لوله دامغان به کیاسر و نکاء، سه‌شنبه هفته آینده با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 25 July 2017
به گزارش تابناک : علی‌محمد شاعری در  گفت‌و‌گویی اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی خط انتقال لوله دامغان به کیاسر و نکاء، سه‌شنبه هفته آینده با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه خط انتقال گاز، علاوه بر رفع مشکل افت فشار یا قطع گاز مازندران، قطعی گاز در استان‌های گیلان و گلستان نیز در فصل زمستان برای همیشه رفع خواهد شد.

شاعری با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شد، تصریح کرد: این پروژه به طول۲۰۰ کیلومتر اجرا شده است تا مشکل قطعی گاز سه استان شمالی حل شود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز داشتم و با تلاش شرکت گاز استان مازندران، بهره‌برداری از این پروژه طعم خوش خدمت را به مردم مازندران هدیه خواهد داد و در آینده می‌توان از این سوخت پاک به عنوان جایگزین سوخت «مازوت» نیروگاه شهید سلیمی نکاء نیز استفاده کرد که گام مهمی در حفظ محیط‌زیست خواهد بود.






منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار