فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 167 کیلو و 400 گرم تریاک از یک دستگاه خودرو مزدا و دستگیری چهار سوداگر مرگ خبر داد .
کد خبر: ۴۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 25 July 2017

بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: در پي دریافت گزارش هایی مبني بر تهيه مواد مخدر از سوی دو سوداگر مرگ در استان های شرقی کشور و انتقال آن به استان البرز پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، نامبردگان قرار است با یک دستگاه خودرو مزدا، یک محموله مواد مخدر را به مقصد تهران و البرز منتقل کنند .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله اکيپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهاي اصلي منتهي به شهر کرج اعزام و پس از پايش و کنترل خودروهاي عبوری، خودرو قاچاقچیان را شناسایی و به صورت نامحسوس به تعقیب آن پرداختند .

کامرانی صالح افزود: در طول مسیر، يک دستگاه خوردو پژو پارس با دو سرنشين به عنوان اسکورت، خودور حامل مواد را همراهی می کردند که در یک فرصت مناسب با سرعت عمل ماموران ابتدا خودرو پژو پارس متوقف و سپس خودرو مزدا نیز به فاصله کمی متوقف و هر چهار سرنشین خودروها دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از خودرو مزدا 17بسته تریاک به وزن 167کيلو و 400 گرم کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و حدود 11 هزار قاچاقچی ، توزیع کننده و نگهدارنده مواد افیونی در این استان دستگیر شدند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار