فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 24 July 2017
به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا امیرآبادی‌زاده اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 امیرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی نامحسوس یک نفر از سارقان خودرو را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به یک همدست دیگر خود اعتراف کرد که ماموران پلیس در عملیاتی جداگانه سارق دیگر را دستگیر کردند.

امیرآبادی‌زاده با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به 12 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه باکس و سیستم ضبط خودرو، 4 عدد قالپاق و چهار حلقه لاستیک سرقتی که متعلق به خودروی سرقتی سی ام تیرماه بوده است کشف شد.

وی با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت کشف جرائم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند به منظور پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو از شهروندان خواست: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک پلیس را در جریان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار