نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری گفت: شهردار جدید تهران باید لباس خدمت به تن کند و قبای ریاست جمهوری نپوشد.
کد خبر: ۴۶۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری درباره تغییر در سازوکار شورای عالی سیاستگذاری اصلح‌طلبان، اظهار داشت: در هر دوره‌ای بعد از انتخابات کارگروهی را از نظر ساختاری و روش انجام کار، مأمور ارزیابی راه طی شده می‌کنیم تا نقاط قوت و ضعف را ببیند و برای آینده پیش‌بینی کند.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: این کارگروه نظر همه کسانی را که در استان‌ها و تهران هستند، می‌گیرد و هر تغییری که لازم باشد براساس این ارزیابی انجام خواهد شد. اقدامات این کارگروه به تازگی آغاز شده و هنوز به نتیجه نرسیده‌ است.

وی درباره شفافیت روند انتخاب شهردار تهران، اضافه کرد: انتخاب شهردار جزء اختیارات شورای شهر است و هر مکانیزمی که اعضای شورا در نظر می‌گیرند، برای رسیدن به نیرویی کارآمد است.

موسوی لاری تاکید کرد: تلاش شورای شهر برای انتخاب فردی است که توانایی انجام کار را داشته باشد و بتواند به وظایفش عمل کند.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری  با بیان اینکه شهردار تهران باید لباس خدمت به تن کند و قبای ریاست جمهوری نپوشد، خاطر نشان کرد: شهردار بعدی شهر تهران باید باری از دوش مردم بردارد و  مشکلات  را حل و روند گذشته را اصلاح کند.

 



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار