با حضور مدیرکل بهزیستی استان البرز سه مرکز کارآفرینی با اشتغال بیش از 40 نفر در فردیس راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۶۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 23 July 2017
به گزارش تابناک : در حاشیه این مراسم مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بمناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی یک کارگاه فیلتر سازی، یک کارگاه خیاطی و یک مرکز توانبخشی سالمندان در شهرستان فردیس راه اندازی شد که در مجموع این سه مرکز، بیش از 40 نفر بصورت مستقیم مشغول به کار شدند که از این تعداد 28 نفر را مددجویان بهبودیافته سازمان بهزیستی تشکیل می دهند. 
داریوش بیات نژاد ادامه داد: کارگاه فیلتر سازی توسط یکی از بیماران بهبود یافته راه اندازی شده که در حال حاضر حدود 15 نفر را به کار گرفته و در صورت توسعه قابلیت بکارگیری 60 نفر را نیز دارد. وی افزود: کارگاه خیاطی و تولید کیف و چمدان نیز در یکی از کمپ های درمانی بیماران اعتیاد راه اندازی شده و بیش از 10 نفر را مشغول به کاار کرده و در صورت حمایت مالی از سوی سازمان بهزیستی گسترش خواهد یافت. 
مدیر کل بهزیستی استان البرز ایجاد مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان را از اهداف سازمان بهزیستی در راستای ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری سالمندان در مسیر سلامت و حفظ توانمندی آنها برای انجام امور خود عنوان کرد و افزود : در این مراکز خدماتی چون کاردرمانی، گفتاردرمانی ، روانشناسی و مشاوره و سایر خدمات به سالمندان ارائه می شود بطوریکه نیازهای اولیه آنها را برطرف نماید. وی افزود: سازمان بهزیستی با ایجاد این مراکز سعی دارد تا بهترین شرایط ممکن را برای نگهداری سالمندانی که امکان نگهداری آنها در محیط خانواده نیست را فراهم نماید . بیات نژاد با بیان اینکه در مرکز توانبخشی شرافت نیز بیش از 15 نفر بکارگیری شده اند گفت : در صورت حمایت از این سه مرکطز امکان توسعه و اشتغال بیش از 100 نفر بصورت مستقیم وجود دارد و امیدواریم با حمایت از کارآفرینان بتوانیم در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کنیم.





منبع : سپیدار آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار