مدیرکل ارشاد البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه مهر بی مهری بر فرهنگ البرز زده شده است، گفت: ظرفیتهای فرهنگی در این استان نادیده گرفته شده hست.
کد خبر: ۴۶۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 22 July 2017

به گزارش تابناک البرز، علی خیلدار امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه ظرفیتهای فرهنگی در استان البرز بالا است اما توجهی به ان نمی شود، افزود: با استفاده از این ظرفیتها می توانیم مسیر توسعه فرهنگ را با شتاب بیشتری توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نادیده گرفتن ظرفیتهای فرهنگی در این استان مهر بی مهری بر فرهنگ البرز را زده است، گفت: برخی دستگاهها دارای اعتبار بالا حاضر نیستند یک درصد را برای عرصه فرهنگ و هنر هزینه کنند ، این در حالی است که چندین برابرش را در عرصه های خیلی غیر ضروری مصرف می کنند اما از هزینه در عرصه فرهنگ و هنر متاسفانه به نوعی خودداری می کنند.

خیلدار گفت: افرادی که نسبت به فرهنگ و هنر بی مهری می کنند در اصل به خود و خانواده شان بی مهری کرده اند، چرا که اگر این انحراف فرهنگی در جامعه ایجاد شود، این تنها ما نیستیم که آسیب می بینیم همسر و خانواده ها و همه افراد آسیب می بینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هنرمندان و اصحاب رسانه دو طیف در جامعه به عنوان گروه مرجع بزرگ و تاثیرگذار هستند بیان داشت: مخاطبان این دو قشر را قبول می کنند و به آنها اعتقاد دارند چون دروغ نگفتید اما به من اعتقاد ندارند به تریبون دولتی اعتقادی ندارند.

مدیرکل رشاد البرز افزود: امروز این جایگاه شما و این پایگاه مردمی شما بسیار ارزشمند است و از همه هنرمندان خواهش میکنم هم قدر بدانید و هم از آن استفاده کنید و مخاطبین خودتان را از فرهنگ و هنر غنی ملی و اسلامی واقعا سیراب کنید که اگر سیراب کنید از نظر اخلاقی جامعه بیمه می شود وجامعه سالم می ماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار