مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد که با اهتمام دولت تدبیر و امید یک میلیون و 435 هزار و 26 متر مربع از اراضی ملی در سال های 92 تا95 در این استان رفع تصرف شد.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 22 July 2017

به گزارش تابناک البرز، تقی رضایی اظهار داشت: با پیگیری مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، این میزان اراضی به بیت المال بازگشت که نسبت به چهار سال ماقبل سال 92از افزایش چند برابری برخورداربوده است.

وی بیان داشت: در چهار سال گذشته 51 قطعه ملک به دستگاه های دولتی و 106 قطعه ملک به مراکز خصوصی در البرز واگذار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته 15 هزار و440 واحد مسکونی در مناطق ماهدشت ، شهرک ابریشم و سایر مناطق البرز توسط این اداره کل آماده سازی و به مردم واگذار شده است، گفت: در اوایل فعالیت دولت یازدهم ساخت 110 هزار واحد مسکونی مهر توسط اداره کل راه وشهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز در دست احداث قرار گرفت که تاکنون بیش از 90 درصد این واحدها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

رضایی گفت: در بخش مدیریت فنی طی 4 سال گذشته ساخت 6 ساختمان دولتی و مراکز فرهنگی و 2 بیمارستان و مرکز پزشکی در سطح استان نظارت فنی شد و اکنون نیز 30 پروژه ساختمانی دیگر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز بیان کرد: در این مدت 2 هزارو373 رای کمیسیون ماده 12 صادر شد و 811 پرونده کیفری در دست بررسی قرار گرفت ضمن آنکه 73 پرونده حقوقی املاک در استان مختومه شد.

وی اظهار داشت : در مجموع فعالیت های بخش شهرسازی و حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در مقایسه با چهارقبل از دولت تدبیر و امید از افزایش چشمگیری برخوردار است و اکنون نیز تعداد زیادی پروژه عمرانی در بخش راه سازی ، مسکن مهر و دیگر بخش ها در دست اقدام داریم .

این اداره کل در بخش راه سازی طی چهار سال گذشته اقدامات موثری از جمله ساخت و بهسازی 684 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی ، راه فرعی و راه روستایی انجام داده است که پیش از این اطلاع رسانی شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار