مدیرکمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ :
مدیر کمتیه امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باغداران نیکوکار ساوجبلاغی از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان 12 هزار کیلو میوه به ارزش 70 میلیون تومان به سه هزار خانواده تحت حمایت این نهاد اهداء کرده اند .
کد خبر: ۴۶۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 22 July 2017

شاپور قاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز  با اشاره به اینکه مشارکت خیران در طرح های مختلف فقرزدایی سهم قابل توجهی در کمک های بلاعوض این نهاد به مددجویان دارد، اظهار داشت: حدود 40 باغدار ساوجبلاغی با مالکیت بیش از دو هکتار باغ میوه در قالب طرح "شجره طیبه" و به منظور اهدای بخشی از محصول میوه به محرومان با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند.

وی افزود : باغداران نیکوکار ساوجبلاغی از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان 12 هزار کیلو میوه به ارزش 70 میلیون تومان به سه هزار خانواده تحت حمایت این نهاد اهداء کرده اند .

قاسمی گفت: انواع میوه های فصل شامل سیب گلاب ، گیلاس ، آلو ، زردآلو ، شلیل و هلو توسط روحانی زکات کمیته امداد ، دریافت و عصر همان روز معین بین مددجویان ساکن در شهرستان ساوجبلاغ توزیع می شود .

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ با بیان آثار و برکات احسان گفت: برکت در مال، گشایش رزق و روزی، برآورده شدن نیاز محرومان و احیای سنت های حسنه اسلامی در جامعه از جمله فواید مشارکت در طرح " شجره طیبه " است .

وی تاکید کرد: مقوله زکات در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه های برخوردار است و در بسيارى از آیات شریف قرآن کریم به همراه بر پا داشتن نماز آمده است.
قاسمی افزود: ترغیب کشاورزان ، باغداران و دامداران نیکوکار و خیران اصناف به مشارکت در امور خیرخواهانه مدتی است در دستور کار قرار دارد و توسعه این امر به منظور ارائه خدمت بهتر به محرومان با جدیت پیگیری می شود .

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ ، گفت : مردم نوعدوست ساوجبلاغ در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر این نهاد در ساوجبلاغ در طرح های متنوع فقرزدایی این نهاد در موضوعات مسکن ، درمان ، طرح های اکرام ایتام و محسنین و جهیزیه ثبت نام کنند .

وی عمده مشارکت خیران را در طرح اکرام ایتام اعلام کرد و گفت : حدود پنج هزار نیکوکار در ساوجبلاغ کفالت ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند .
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار