سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به این نکته اذعان کرد که پیش از دیدار مقابل پرسپولیس به دشواری کارشان در این بازی اشراف داشته‌اند.
کد خبر: ۴۶۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 22 July 2017
به گزارش تابناک : حمید درخشان پس از شکست 3 بر صفر تیمش در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما پذیرفته بودیم که امروز کار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت، آنهم به این خاطر بود که وضعیت نفت مشخص نبود که امسال می‌تواند در لیگ حضور داشته باشد یا خیر.
«ما مسئولیت نفت را قبول کردیم که به فوتبال کشور کمک کنیم»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد:  من در عرض دو ساعت تیم را جمع و جور کردم. اگر اشتباه نکنم به غیر از دو نفر، تمام بازیکنان تیم نفت زیر 23 سال بودند. جوانان نفت مرا امیدوار کردند که سرمایه‌های فوتبال کشور خواهند بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین تصریح کرد: ما با تیمی بازی کردیم که اردوی تدارکاتی خوبی را برگزار کرده و بازیکنانش سه سال است کنار هم بازی می‌کنند. پرسپولیس تیمی منجسم است و مربی فهیمی دارد. من  انتظار داشتم که گل‌های بیشتری (بیش از سه گل) بخوریم. من از بازیکنانم که حتی پنج دقیقه هم کنار هم بازی نکرده بودند، ولی در این دیدار بازی کردند، تشکر می‌کنم.
درخشان همچنین یادآور شد: من سابقه زیادی برای کار کردن در این‌گونه تیم‌ها دارم. تیم‌هایی مانند شهرداری تبریز، داماش گیلان و حتی خود پرسپولیس. من زمانی به این تیم‌ها آمدم که در بحران بودند و شرایط ویژه‌ای داشتند. خیلی دلم می‌خواست از اول فصل با تیمی شروع کنم که با تفکراتم خودم بسته شده باشد. الان به تیمی آمده‌ام که اسامی آنها رد شده بود. خواهش کردم لیست بازیکنان را به طور کامل بدهند تا بازیکنان خودمان را هم وارد کنیم. زندگی مربیان ریسک است، خیلی از مربیان دوست دارند از اول فصل تیم بگیرند و با خیال راحت کار کنند، اما سرنوشت من این است که تیمم را این‌گونه بگیرم.
وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه نفت و اینکه چه دورنمایی از این تیم دارد، گفت: هدف‌مان این است که نفت در لیگ بماند. فاصله ما زیاد است که بخواهیم قهرمان آسیا هم شویم! نگاه ما این است که نفت را در لیگ نگه داریم تا فصل آینده تفکرات‌مان عوض شده و خواسته‌های‌مان زیاد شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران راجع به وضعیت پیام صادقیان و دیگر بازیکنان نفت گفت: ما اجباری برای هیچ بازیکنی نداریم. قبل از هر چیزی باید از علی کریمی تشکر کنم که در این مدت زحمت کشید. فوتبال با کسی شوخی ندارد. خانه خاله نیست که هر کسی خواست بیاید و برود. فوتبال حرفه‌ای این چیزها را ندارد. این مسئله بدعت بدی است که مربی بیاید، پنج نفر بیایند و با او بروند. آن عزیزانی که نیامدند، عزیز هستند، اما خواسته خودم این است که کسانی که بخواهم را برمی‌دارم. کسانی که می‌آیند و می‌روند برای من مهم نیستند.
درخشان همچنین تصریح کرد: کسانی که می‌آیند باید کاملاً در اختیار باشگاه باشند. باشگاه برای بازیکنان هزینه می‌کند، بنابراین باید در اختیار باشگاه باشند.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار