رئیس پلیس آگاهی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران از انهدام یک باند بزرگ سرقت در این بخش از استان تهران خبر داد .
کد خبر: ۴۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 10 June 2015
 محمد کمانکش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در دیگر استانها و شهرستان های شرق استان تهران، رسیدگی به این پرونده در اختیار تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات وسیع و گسترده پلیس آگاهی، مشخص شد که این باند با سرقت از استان های همجوار، کالاهای مسروقه را به استان تهران منتقل می کنند تا بوسیله عده از مالخران، آنان را به فروش برسانند.

وی افزود: اعضای این باند ضمن شناسایی کارگاه های صنعتی و انبارهای اجناس لوکس و گران قیمت در برخی از استان های کشور، با خشونت نسبت به سرقت از این اماکن اقدام می کردند.

کمانکش تصریح کرد: در آخرین مورد از اقدام به سرقت این باند، یک انبار تلویزیون های ال ای دی در شهرستان آمل به ارزش 2 میلیارد ریال مورد سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: پس از بررسی و رصد کلیه مجرمین سابقه دار، کارگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای این باند شامل 12 سارق و 5 مالخر شدند که با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی در عملیاتی ویژه ، کلیه اعضای این باند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: اعضا و سرکرده این باند همگی از مجرمین حرفه ای و دارای سوابق متعدد کیفری بودند که پس از دستگیری و کشف کلیه اموال مسروقه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کمانکش با اشاره به عملکرد پلیس آگاهی در سه ماهه نخست سال جاری گفت: دستگیری باند 5 نفره سارقان احشام و کشف چندین سلاح گرم از این سارقان، دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل و اعتراف آنها به 46 فقره سرقت منزل، دستگیری باند 3 نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو، کشف زمین خواری و باز گرداندن 500 هکتار از ارضی ملی، کشف 350 هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف 46 هزار نخ سیگار قاچاق از مهمترین کشفیات پلیس آگاهی فرماندهی شرق استان تهران در این مدت است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار