اسنتاندار البرز:
استاندار البرز از برگزاری کنگره ملی شهدا،سرداران استان البرز خبر داد و گفت: امسال استان البرز برگزار کننده این کنگره است.
کد خبر: ۴۶۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 16 July 2017

به گزارش تابناک البرز، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه سومین همایش مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی با بیان اینکه ایثارگران برای ما شاهد و نشانه هستند، بیان کرد: اینکه در جایگاه یک کارمند و حتی شهروندی معمولی چگونه می توانیم ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس را حفظ کنیم ؟ سوالی است که باید به آن پاسخ دهیم و بگوییم چگونه درهر جایگاهی که قرار داریم، اخلاقیات و ارزش ها را نهادینه نماییم تا ادامه دهنده  راه، در صفوف شهدای گرانقدر باشیم.

میزبانی استان برای برگزاری کنگره ملی امیران و شهدا در سالجاری
 
استاندار البرز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای میزبانی کنگره ملی امیران و سرداران شهید، بیان کرد: به لطف خداوند پس از پیگیری ها و اقدامات لازم، در نیمه د.وم سالجاری شاهد برگزاری این کنگره در استان خواهیم بود.
 
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم پیگیری نیازهای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان، به تشریح شرایط جمعیتی و نیازهای البرز پرداخت و گفت: تشکیلات اداری استان البرز میزبان حدود 3 میلیون نفر جمعیت است و این در حالی است که جمعیت مذکور مداوم در حال رشد می باشد، بنحوی که شاخص ها بیانگر رشد 2 برابری جمعیت استان است.
 
استاندار البرز افزود:اگر متوسط رشد جمعیت درسطح کشور 1/2 است،طبق آخرین سرشماری های انجام شده در سال 95، روند رشد جمعیت در استان البرز به 2/4می رسد و همین امر نیز روند عرضه خدمت را نیازمند تلاش بیشتری می سازد.
 
طهایی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و همت مضاعف برای تحقق این مهم گفت: اگر ما برای عرضه خدمات بخواهیم خود را با سایر استانهای کشور مقایسه کنیم، باید در عمل 2 برابر پیگیری داشته باشیم و در تمامی حوزه ها اعم از تأمین آب، برق، آموزش و.. این تلاش باید دو برابر باشد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار