استاندار البرز رشد جمعیت در استان را دو برابر میانگین کشوری اعلام کرد و خواستار افزایش امکانات زیربنایی برای استان شد.
کد خبر: ۴۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 16 July 2017
به گزارش تابناک : سید حمید طهائی در سومین همایش امور ایثارگران دستگاه‌های اجرائی استان البرز که صبح یکشنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم تأکید و اشاره فراوانی به ایثار و ایثارگری شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه ازجمله بین نسل جوان امری ضروری است، افزود: تمام افرادی که درصدد جلب رضای الهی هستند به این مقوله توجه خواهند داشت، ایثارگری در تمام بخش‌های مختلف جامعه قابلیت اجرایی شدن را دارد.

استاندار البرز تصریح کرد: جامعه کارمندی استان البرز نیز باید نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ ایثارگری اهتمام داشته باشند، به‌طورقطع عمل به فرامین الهی وظیفه آحاد ملت مسلمان به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تشکیلات اداری استان میزبان ۳ میلیون جمعیت در این منطقه است، خاطرنشان کرد: رشد جمعیت استان البرز بر اساس آخرین سرشماری بالغ‌بر ۲.۴ درصد نسبت به میانگین کشوری برآورد شده است.

طهائی با اشاره به اینکه باید امکانات زیربنایی دو برابر میانگین کشوری برای مردم استان البرز فراهم شود چراکه رشد جمعیت این منطقه دو برابر متوسط کشوری است، یادآور شد: باید رشد تولید و اشتغال نیز دو برابر باشد.

وی اعلام کرد:  حضور ۲۵ هیئت خارجی در استان البرز طی چهار ساله اخیر ازجمله دستاوردهای خوبی محسوب می‌شود که به انعقاد ۲۲ تفاهم‌نامه منجر شده است.

استاندار البرز با اشاره به اعتماد عمومی دوباره مردم به دولت یازدهم، اظهار کرد: این مهم سبب شد با پشتوانه و رأی اعتماد مردم؛ دولت برنامه‌های قاطع خود در راستای احقاق حقوق ملت را پیگیری کند.

در ادامه ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت برق البرز بابیان اینکه فضای ایثارگری حاکم بر جامعه بخش اعظمی از مشکلات اداری را برطرف کرده است، خاطرنشان کرد: امید است این گردهمایی تأثیر مثبتی در راستای همگرایی و انتقال تجربیات بین دستگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها در راستای سازندگی استان تلاش شبانه‌روزی داشته و درک درستی از معنی ایثارگری دارند، افزود: درصدد ارتقای سطح خدمات در بخش‌های گوناگون هستیم.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار