مدیرکل هواشناسی استان البرز:
مدیرکل هواشناسی استان البرز از افزایش دمای هوا طی 48 ساعت آینده در استان البرز خبر داد و گفت: با افزایش دمای هوا شاهد افرایش آلاینده ها نیز در این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 15 July 2017
منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 48 ساعت آینده شاهد افزایش دما در این استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: با افزایش دمای هوا در البرز میزان آلاینده ها نیز در این استان افزایش خواهد یافت که باید اقدامات و برنامه ریزیهای لازم برای رفع معضلات افزایش آلاینده ها در این استان هر چه سریعتر صورت گیرد.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه منطقه دیزین کرج با 21 میلیمتر بارندگی در 3 روز بیشترین بارش را دراستان داشت، خاطرنشان کرد: برای 2 روز آینده بارش باران درارتفاعات دیزین و طالقان و افزایش آلاینده‌ها و دمای هوا در مناطق کوهپایه‌ای و دشت‌های البرز پیش‌بینی می‌شود.
رحمانیان گفت: شهرستان فردیس با 5.2 میلیمتر، اشتهارد با 1.7 میلیمتر، طالقان با 1.2میلیمتر، کرج با 8 دهم میلیمتر و هشتگرد 6 دهم میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی را در 3 روز گذشته داشته‌اند.
وی به وضعیت هوای 2 روز آینده البرز اشاره کرد و افزود: آسمان البرز در مناطق کوهپایه‌ای و دشت‌ها امروز صاف تا قسمتی ابری است که این وضعیت تا 2روز آینده در این استان ادامه دارد .
مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان داشت: سرعت وزش باد طی این مدت زمان در استان البرز بین 24تا 28 کیلومتر در ساعت است .
رحمانیان کمترین و بیشترین دما طی امروز تا دوشنبه هفته جاری در استان را بین 20 تا 35 درجه اعلام کرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار