مترو شهر تهران امروز روز پرحادثه ای را سپری کرد. ابتدا در مترو شهر ری فردی قمه به دست به شهروندان حمله کرد و سپس فردی در میرداماد خود را زیر قطار انداخت.
کد خبر: ۴۵۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 15 July 2017
به گزارش تابناک : ساعت 10:46 امروز در اثر درگیری در مترو شهرری صدای تیراندازی شنیده شد.

منشاء این صدا هنوز مشخص نیست.

طبق اظهارات مردم حاضر در محل صدای ۳ گلوله شنیده شده است.

بر اثر این تیراندازی، در حال حاضر درب قطار مترو برای حفظ امنیت مسافران بسته شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ، درگیری و نزاع در مترو شهرری سبب بر هم زدن اوضاع مترو شد.

در این درگیری یک فرد که ر حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.

یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می زند و او را مصدوم می کند.

هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.

همچنین احسان مقدم مدیر روابط عمومی مترو تهران در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران جوان با تایید خبر فوق اعلام کرد که هم اکنون درب های مترو شهر ری بسته شده و مسافران نمی توانند وارد این ایستگاه شوند.

 
حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم آگاهی در محل حادثه مترو شهرری

در حال حاضر تیم‌های بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کرده اند. عامل این حادثه که به شدت مجروح شده بود در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
مرگ ضارب تایید شد

حسینی دادستان شهرری لحظاتی قبل مرگ ضارب حادثه مترو شهرری را تایید کرد.

 
تشریح ماجرا از زبان پلیس

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ یعقوبی معاون عملیات نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه امروز متروی شهرری گفت: ساعت10:46 صبح امروز(شنبه 24 تیرماه) فردی حدودا 40 ساله که حالت عادی نداشته؛ با پوششی نامناسب به دو شهروند حمله می کند که با واکنش سریع عوامل پلیس حاضر در محل رو برو می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات فیزیکی پلیس موثر واقع نشد و مهاجم به دستورات ماموران عمل نکرد؛ ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای ضارب را مورد هدف قرار دادند که وی در حال اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون عملیان نیروی انتظامی تهران افزود: این حادثه 3 زخمی داشت که 2 نفر از آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند و نفر سوم در بیمارستان به سر می برد.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت مترو در حالت عادی است و مسافران در حال رفت وآمد در ایستگاه هستند.



مشکلی در پذیرش مسافر ایستگاه مترو شهرری وجود ندارد

احسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به دلیل امنیت مسافران در ایستگاه مترو شهرری، پس از وقوع این حادثه درب‌های ایستگاه بسته شده و قطاری در ایستگاه توقف نداشته است.

وی افزود: دقایقی پس از وقوع حادثه و کنترل توسط نیروهای امنیتی، درب های ایستگاه مترو شهرری بازگشایی شده و در حال حاضر مشکلی در تردد قطارها و پذیرش مسافران در این ایستگاه وجود ندارد.

خودکشی در مترو میرداماد
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: حرکت قطارهای مترو میرداماد با خروج فرد از حریم ریلی به حالت عادی بازگشت.

احسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: لحظاتی پیش ورود غیر مجاز فردی به حریم ریلی ایستگاه مترو میرداماد موجب توقف چند دقیقه ای قطارها شد.

وی با بیان اینکه  فرد از حریم ریلی زنده خارج شده است، ادامه داد: آسیبی به وی وارد نشده است.

مقدم گفت: در حال حاضر حرکت قطارها در این ایستگاه به حالت عادی بازگشته و مشکلی در تردد قطارها وجود ندارد.




منبع : تیترشهر 
برچسب ها: متروی تهران ، شهر ری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار