معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز خبر داد
معاون امور فرهنگی کمیته امداد اما م خمینی استان البرز گفت: 2700 دانش آموز در اردوهای تابستانی کمیته امداد در این استان حضور دارند.
کد خبر: ۴۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 15 July 2017
حسین رجبی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: برای تابستان امسال 500 میلیون تومان اعتباردر نظر گرفته شده است که تلاش میشود برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزیهای لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: البته از این میزان اعتبار 62 درصد آن از محل مشارکتهای خیران بوده است و مابقی از ردیف بودجه دولتی تأمین اعتبار شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توجه به امر توانمند سازی فرهنگی به همراه توانمندسازی اقتصادی از جمله مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های این نهاد برای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: 2500 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه تحت حمایت کمیته امداد از استان‌های تهران، خوزستان، مازندران و قزوین به استان البرز اعزام و در قالب اردوهای چهار روزه فصل تابستان از برنامه‌های فرهنگی، تفریحی وآموزشی این نهاد استفاده می‌کنند.

رجبی تأکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی، احکام، مهدویت، اخلاق عملی، نماز و مسابقات مختلف ورزشی در رشته‌های فوتبال، والیبال و تنیس به همراه دیگر برنامه‌های جذاب تفریحی از جمله بخش‌های مختلف اردوهای چهار روزه کمیته امداد است.

به گفته وی کمیته امداد در کنار برگزاری طرح‌های فقرزدایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان ، ضمن تعامل با خیران مبالغ مشخصی را نیز برای اعزام فقرا به اماکن زیارتی جذب می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار