رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت که سه کوهنورد که در ارتفاعات سپهسالار البرز جنوبی گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
کد خبر: ۴۵۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 15 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا ابراهیمیان روز شنبه افزود: پس از اعلام منابع مردمی به مرکز کنترل عملیات امداد ونجات، مبنی برمفقود شدن 3 نفر در منطقه کوهستانی سپهسالار درساعت 16 و ده دقیقه روز جمعه 23 تیرماه یک تیم امداد و نجات جاده شهرستان کرج با هماهنگی مدیریت بحران استان البرز اقدام به عملیات جستجو و نجات در محدوده اعلام شده کردند.
وی افزود: حضور به موقع نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اقدامات اولیه امدادی و پیش بیمارستانی هرسه نفر نجات یافتند.
وی اضافه کرد : در این حادثه2 نفر مصدوم شدند که یک نفر بعد از اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی که از ناحیه کتف دچار شکستگی شده بود به مراکز درمانی منتقل و 1 نفرنیزبه صورت سرپایی درمان شد.
وی از افرادی که قصد کوهنوردی به مناطق کوهستانی را دارند خواست ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی کوهنوردی، از افرادی که به منطقه آشنایی دارند استفاده کنند.
ابراهیمیان در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و شماره 112 در سرتاسر استان به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنان خواهند بود.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار