رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج با بیان اینکه امروز نخستین آب نمای موزیکال و نوری استان البرز در دانشگاه اجرا می‌شود، گفت: برای نخستین بار مسابقه برنامه نویسی آب نما کشور با افتتاح این حوض، آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 12 July 2017
به گزارش تابناک : حسن کریمی در سومین استارت آپ دانشگاه علمی کاربردی قند کرج که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه این استارت آپ در حوزه صنایع غذایی در زمینه شیرینی، شکلات، صنایع غذایی و بسته‌بندی است، اظهار داشت: این استارت آپ در زمینه جمع‌آوری ایده‌های نو در راستای ترویج فعالیت کسب و کار است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج با بیان اینکه یکی از پایه‌های ماندگاری کسب و کارهای موفق، ایده‌های موفق است، ادامه داد: شرکتها برای رفع مشکلات خود  به موضوع استارت آپ آمدند و نگاه دانشگاهی به دنبال استارت آپ، ایجاد فضای پژوهشی است.

وی با اشاره به اینکه هدف دانشگاه پشتیبانی از ایده‌های نو تا رساندن آن به محل تجارت است، بیان کرد: تفاوت استارت آپ دانشگاه با دنیا، این است که در دنیا ایده‌ها جمع شده و در اختیار برگزارکننده قرار می‌گیرد اما در دانشگاه ایده‌های برتر که انتخاب می‌شوند وارد فضای رشد می‌شوند. 

کریمی با بیان اینکه این ایده‌ها بین یک تا 3 سال برای تبدیل شدن به کار فرصت دارند، اضافه کرد: این ایده‌ها می‌توانند به فناوری دانش بنیان تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه این استارت آپ، ششمین استارت آپ البرز است، عنوان کرد: استارت آپ صنایع غذایی، نخستین استارت آپ کشور است.

کریمی با بیان اینکه تا کنون 135 طرح به دبیرخانه استارت آپ واگذار شده است، افزود: با شروع استارت آپ، 100 ایده وارد شده و زمان برای دفاع از خود دارند که در نهایت 20 ایده انتخاب و به مرکز رشد معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این استارت آپ  از داوران و مربیان داخل و خارج دانشگاه استفاده می‌شود، عنوان کرد: در این استارت آپ از ایده‌های دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه امروز نخستین آب نمای موزیکال و نوری استان البرز در دانشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: این آب نما از استارت آپ قبل کار خود را آغاز کرد و دانشگاه سرمایه‌گذار آن بوده است که به عنوان آموزش است و یک آزمایش میکروکنترل برای رشته‌های برق و کنترل است. برای نخستین بار مسابقه برنامه نویسی آب نما کشور با افتتاح این حوض، آغاز می‌شود.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار