به‎نشر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌کند؛
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از برگزاری جشن امضا و خوانش مجموعه هشت جلدی «پیامبر» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور «نقی سلیمانی» نویسنده این اثر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 11 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،حسین سعیدی با بیان در گفتگو با خبرنگار ما، اینکه جشن امضا و خوانش این اثر در روز چهارشنبه، 21 تیر ماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود، اظهار کرد: فروشگاه شماره هفت به‌نشر واقع در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مقابل بانک ملی میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به حضور در این جشن فرهنگی است.
وی با اشاره به این که سلیمانی، یکی از نویسندگان موفق ادبیات کودک و نوجوان است، این نکته را نیز خاطرنشان کرد: در این مراسم، خوانش بخش‌هایی از مجموعه «پیامبر» که در قالب رمان به شرح زندگی حضرت محمد(ص) می‌پردازد، توسط نویسنده انجام می‌شود.
مدیرعامل به‎نشر با اشاره به این که مجموعه هشت جلدی «پیامبر» اثر برگزیده چهار جشنواره است، افزود: این اثر تاکنون در جلدهای پیش از تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میانسالی یک و میانسالی دو توسط انتشارات آستان قدس رضوی در قطع وزیری منتشر شده است.
سعیدی ادامه داد: این اثر برنده لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنده جشنواره قصه‌های قرآنی در بخش رمان، برگزیده کتاب سال شهید غنی‌پور به دلیل تحقیق گسترده و پژوهش عمیق برای نگارش رمان و برنده بهترین کتاب به دلیل تحقیق جامعه و پرداخت خوب و لطیف در جشنواره کتاب سال مجله سلام بچه‌هاست.
وی یادآور شد: «خوابگردی با 11 گرگ»، «امیرکبیر، هوشمندترین سیاستمدار ایرانی»، «قصه‌هایی که پیامبر گفت»، «دایره‌های کبود» و «قلب بابا توی جورابش» از دیگر آثار سلیمانی است.
شایان ذکر است 18 تیر ماه، سالروز درگذشت «مهدی آذریزدی» نویسنده کودک و نوجوان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ثبت شده است.
علاقه‎مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‎های سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار