تابناک مرکزی: دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور کل کشور: براساس نامه نگاری‌ها و مستندات واصله، شورای گسترش وزارت علوم قصد مجازی سازی تمام واحدهای دانشگاه پیام نور و فعالیت این واحد‌ها صرفا در مقطع کارشناسی را دارد.
کد خبر: ۴۵۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 09 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، میرزاحسن حسینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: براساس گزارشات واصله به دانشگاه پیام نور، شورای گسترش وزارت علوم قصد دارد در تاریخ ۲۵ تیر به صورت رسمی اعلام کند دانشگاه پیام نور به طور کاملا مجازی باید به فعالیت خود ادامه دهد.

وی گفت: این اقدام مغایر با اساسنامه این دانشگاه است، ضمن اینکه دانشگاه پیام نور فعالیت‌های زیادی در سطح فوق لیسانس و دکتری داشته است و نمی‌تواند براساس یک تصمیم یک شبه محدود به فعالیت فقط مجازی شود.

حسینی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای ۶۰۰ هزار دانشجو، ۱۷ هزار کارمند، ۴ هزار عضو هیئت علمی و هزار و ۴۰۰ دانشیار است ادامه داد: نمی‌توان یک شبه تصمیم گرفت دانشگاهی با این گستردگی در سطح کارشناسی و تن‌ها به طور مجازی فعالیت کند؛ هم اکنون ۳۲ دانشگاه کشور نیز به طور مجازی فعالیت می‌کنند و این به معنای مرگ تدریجی دانشگاه پیام نور است.

دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور سراسر کشور گفت: عده‌ای به دنبال این هستند که دانشگاه پیام نور مأموریت گرا شود، حال سؤال ما این است دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان نیز مأموریت گرا هستند، آیا آن‌ها پذیرش شان براساس مأموریت‌ها صورت می‌گیرد یا آزادانه از کنکور‌ها و آزمون‌های سراسری جذب دانشجو دارند؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار