فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع سرقت ها در سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 03 July 2017
محسن خانچرلی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان این که مطالبات مردمی و انتظار مسئولان در خصوص امنیت اجتماعی به صورت پررنگ تر از سوی پلیس استان پیگیری می شود، گفت: با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سه ماه گذشته  ماموران انتظامی موفق به کشف ۶ هزار و ۲۹۶ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲ هزار و ۹۵۸  نفر سارق در شهرستان های غرب استان تهران شدند.
 
وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی  کشف انواع سرقت ها در شهرستان های غرب استان تهران در سه ماه اول سال جاری، بیان داشت:در حوزه سرقت اماکن افزایش ۸۵ درصدی کشف ،سرقت خودرو افزایش ۱۸ درصدی کشف ،محتویات داخل خودرو افزایش ۲۰ درصدی کشف و سرقت بعنف افزایش ۱۹۳ درصدی کشف را در سه ماه گذشته در شهرستان های غرب استان تهران شاهد بودیم.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: در حوزه دستگیری سارقان منزل با افزایش ۲۳ درصدی دستگیری ، سارقان خودرو  با افزایش ۳۴ درصدی ، سارقان اماکن با افزایش ۳۴ درصدی ، سارقان داخل خودرو با افزایش ۳۰ درصدی و سارقان بعنف با افزایش ۵۵ درصدی دستگیری نسبت به مدت مشابه  در سال قبل مواجه بودیم.
 
سردار خانچرلی اظهار داشت: با بررسی های میدانی سرقت صورت گرفته در سه ماه اول سال ۹۶ مشخص شد ۳۴ درصد سرقت ها مربوط به سرقت داخل خودرو ، ۱۸ درصد مربوط به سرقت خودرو ، ۱۳ درصد مربوط به سرقت منزل ، ۴ درصد سرقت مربوط به موتورسیکلت و ۳۱ درصد آن مربوط به سایر سرقت ها بوده است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که اجرای طرح امنیت انتظامی و اجتماعی در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شأن پلیس، خدمتگزاری به مردم است، پس باید به دقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.
 
سردار خانچرلی در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی است که در این میان نیروی انتظامی همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را می توان در افزایش سطح رضایت شهروندان مشاهده کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار