مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از استقرار نزدیک به 500 پایگاه جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: علاوه بر این 52 هزار پاکت مخصوص زکات فطریه چاپ و در میان مردم توزیع شده است.
کد خبر: ۴۴۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 26 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ضیاء رضایی  اظهار کرد: این پایگاه ها از صبح امروز (مصادف با عید سعید فطر) در محل های برگزاری نماز از جمله مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام مستقر و اقدام به جمع آوری و دریافت زکات فطریه مردم کرده اند.
 
وی با بیان اینکه تعدادی دستگاه کارت خوان نیز در این محل ها برای دریافت فطریه مردم به صورت الکترونیکی پیش بینی شده است، ادامه داد: جمع آوری زکات فطریه توسط هر شخص یا موسسه ای باید به صورت سازماندهی شده و با مجوز دبیرخانه ستاد زکات استان ایلام انجام شود.
 
رضایی افزود: بر اساس مجوز های صورت گرفته از سوی ستاد زکات استان، کمیته امداد، بهزیستی و چند موسسه خیریه دیگر امسال اقدام به جمع آوری زکات فطریه خواهند کرد.
 
دبیر شورای زکات استان ایلام افزود: بر اساس تصمیم ستاد زکات استان ایلام نصب آرم مخصوص ستاد زکات استان بر روی صندوق های جمع آوری زکات ضروری است و در این زمینه به تعداد لازم کارتن پلاست های مخصوص تهیه شده و در اختیار متولیان جمع آوری زکات قرار گرفته است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به نحوه هزینه کرد زکات فطریه و اینکه پرداخت و مصرف هدفمند زکات از دغدغه های جدی این نهاد است، اضافه کرد: در این زمینه خانواده های نیازمند واقعی شناسایی شده و زکات فطریه بلافاصله پس از جمع آوری در بین نیازمندان توزیع خواهدشد.
 
دبیر ستاد زکات استان ایلام به دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع آوری زکات در این استان اشاره کرد و گفت: نزدیک به 650 نفر به عنوان عوامل زکات، اقدام به جمع آوری زکات فطریه خواهند کرد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار