تمرین موثر نیاز به بالا بردن ضربان قلب دارد .افراد مبتلا به مشکلات قلبی باید مراقب باشند که زیاد تحت فشار قرار نگیرند.
کد خبر: ۴۴۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 22 June 2017
به گزارش تابناک : همیشه در شروع ورزش خودرا گرم کنید و درپایان ورزش خنک شوید تحقیقات جدید نشان می دهد که فعالیت بدنی در محل کار تاثیری در کاهش فشارخون ندارد.

محققان نتایج ۱۳ تحقیق انجام شده در مورد تاثیر فعالیت‌های بدنی بر فشارخون را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. این تحقیقات شامل ۱۳۷ هزار شرکت‌ کننده با فشارخون طبیعی در ایالات متحده، اروپا و شرق آسیا بود. طی این بازبینی مشخص شد بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر به فشارخون بالا مبتلا هستند.

خطر فشارخون بالا در افرادی که در زمان فراغت یک تا۳ ساعت در هفته ورزش می‌کنند ۱۱ درصد و در افرادی که بیش از ۴ساعت ورزش تفریحی انجام می‌دهند ۱۹درصدکاهش می‌یابد.

نتایج نشان می‌دهد ورزش در زمان فراغت خطر فشارخون بالا راکاهش می‌دهد. محققان شواهدی از کاهش فشارخون با فعالیت بدنی در محل کار بدست نیاوردند. کارهای بدنی در محل کار مانند کار در مزرعه، مشاغل صنعتی شامل بلندکردن اجسام سنگین، کارهای تکراری و ایستادن‌های ثابت و طولانی مدت است.

ورزش تفریحی به کاهش خطر ابتلا به فشارخون بالا با جلوگیری از افزایش وزن کمک می‌کند.محققان اعلام کردند: نتایج این تحقیق نشان نمی‌دهد که ورزش واقعا مانع فشارخون بالا می‌شود اما ورزش تفریحی شیوه زندگی سالم است.نتایج این تحقیق در نشریه فشارخون بالا منتشر شده‌ است.





منبع : سلامتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار