رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تمهیدات ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 21 June 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ همایون شریفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود، ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس دستورالعمل به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.
وی افزود: این محدودیت‌ها از ساعت هفت صبح روز جمعه دوم تیر ماه جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.
این مسئول بیان کرد: در تمام شهرهایی که راهپیمایی برگزار می‌شود، در طول مسیر راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان آن هم با مجوز خاص، مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود.
شریفی گفت: در کلانشهر کرج مرکز استان البرز نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت هفت صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ابراز کرد: همچنین برخی از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در این شهرستان مانند پل آیت الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام(ره)، خیابان‌های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع‌های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت هفت صبح روز جمعه دوم تیر ماه پایان راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در خیابان‌های منتهی به مصلی یا محل‌های تجمع نمازگزاران در شهرستان استان البرز در این ساعت ممنوع است.
این مسئول ادامه داد: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه‌جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.
وی گفت: تقاضای ما از مردم این است که با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
شریفی تصریح کرد: برای اجرای تسهیل در عبور ومرور ۴۰ تیم خودرویی، ۱۶ موتورسوار و ۲۰۰ پاس‌پیاده فعال هستند.
مسیر راهپیمایی در کرج: میدان شهدا ـ خیابان مهدیه(مظاهری) ـ میدان توحید ـ بلوار امامزاده حسن(ع) ـ مصلی نماز جمعه.
شهرستان فردیس: مسیرهای شماره یک شامل فلکه چهارم، مسجد جامع المهدی(عج)، مقبره شهدا، فلکه اول، مصلی نماز جمعه و شماره دو شامل مسجد امام حسین(ع)، شهرک ۱۷ شهریور، مسجد النبی(ص)، بلوار طالقانی، سه راه حافظیه، مصلی نماز جمعه .
شهرستان ساوجبلاغ: هشتگرد، میدان امام خمینی(ره)، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار مصلی، مصلی نماز جمعه.
شهرستان نظرآباد: نظرآباد، مسجد غدیریه، خیابان انقلاب، میدان شهدا، خیابان شهدا شمالی، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید سلطانی، مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره).
شهرستان اشتهارد: میدان آزادگان به طرف خیابان امام خمینی(ره) - خیابان چمران، بلوار آیت الله خامنه‌ای- مصلای حضرت بقیه الله الاعظم(عج) .
شهرستان طالقان: مسیر راهپیمایی شهر طالقان، میدان جلال آل احمد(میدان معلم)، به سمت مصلی نماز جمعه.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار