رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، تمهیدات ویژه ترافیکی روز جهانی قدس را با اعلام محدویت ترافیکی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "فضل الله شیری "  اظهار کرد: همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های ترافیکی در مرکز استان و سایر شهرستان ها اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم انقلابی و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 9صبح تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مسجد جامع شهرستان کرمانشاه محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: مسیرهای میدان آزادی به سمت مسجد جامع، میدان انقلاب به سمت مسجد جامع، خیایان افشار طوس به تقاطع مدرس، میدان غدیر به تقاطع مدرس، سه راه نواب به تقاطع مدرس و خیابان جلیلی به سمت خیابان مدرس روز جمعه دوم تیر ماه دارای محدودیت ترافیکی هستند.

سرهنگ شیری گفت: مسیرهای بلوار افشار طوس و خیابان شریعتی را به عنوان مسیرهای جایگزین جهت رفت و آمد شهروندان پیش بینی شده است.

وی در پايان بیان کرد: از همه مردم شریف و ولايت مدار استان تقاضا مي شود از پارک خودرو در مسیرهای راهپيمايي اجتناب کرده و با خادمان خود در مجموعه راهنمايي و رانندگي كه جهت برقراري نظم و امنيت ترافيكي و برگزاري هر چه باشكوه تر مراسم راهپيمايي در معابر مستقر هستند، همكاري نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار