سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه گلادزور ارمنستان تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه همکاری های آموزشی و مشاوره ای در تهران امضا کردند.
کد خبر: ۴۴۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 20 June 2017
به گزارش تابناک : تفاهمنامه مزبور با هدف تقویت و توسعه همکاری در ارایه آموزش های عالی و حرفه ای و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی رشته های مختلف آموزش در سطح بین المللی، بین دو طرف امضا شد.

برپایه این گزارش، ایجاد دپارتمان مدیریت صنعتی در دانشگاه گلادزور در ایروان و ایجاد دفتر این دانشگاه در سازمان مدیریت صنعتی در تهران با تعیین نماینده، تبادل استاد و دانشجو در سطح MBA، DBA و دکترای حرفه ای و برگزاری همایش های علمی، آموزشی و دوره های تکمیلی برای فارغ التحصیلان، از زمینه های همکاری دو طرف در این تفاهم نامه است.
همچنین همکاری دو طرف برای معرفی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی به جامعه علمی ارمنستان و اروپا، معرفی فعالیت های بخش مشاوره سازمان مدیریت صنعتی به صاحبان و متولیان صنایع ارمنستان و برگزاری دوره های مشترک مقطع دار و حرفه ای به زبان انگلیسی با مدرک مشترک در محل دانشگاه گلادزور در ایروان و سازمان مدیریت صنعتی در تهران از دیگر محورهای این تفاهم است.
این تفاهم نامه با امضای محمد علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس دانشگاه گلادزور ارمنستان بین دو طرف مبادله شد.
صادرات ایران به ارمنستان در سال 1395 به میزان 179 میلیون و 103 هزار دلار و واردات ایران از ارمنستان در مدت یاد شده 20 میلیون و 892 هزار دلار بود.




منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار