امام جمعه جوانرود با اشاره به اهمیت زکات وجمع آوری آن گفت : بهترین مرجع برای دریافت وساماندهی زکات کمیته امداداست.
کد خبر: ۴۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، ماموستا ملا احمد فخری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط بهتر برای احیای واجبات و سنت های اسلامی فراهم شده است افزود : این مهم وظیفه ما را در راستای انجام واجبات دینی دو چندان می کند.

وی اظهارداشت : باید با ترویج و تبلیغ مناسب، دریافت و توزیع زکات میان مردم فرهنگسازی شود تا بتوانیم اعتماد آنان را برای پرداخت زکاتشان جلب کنیم.

معاون فرماندارجوانرود نیزبا بیان اینکه شهرستان جوانرودهمواره یکی از شهرستان های برتراستان کرمانشاه در پرداخت زکات است گفت : این مهم نشانه تدوین وا عتقادات مردم مسلمان این شهرستان است.

کمال شهسواری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در جامعه از مدیران و مسوولان خواست برای احیای این فریضه الهی با ستاد زکات شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان جوانرود هم گفت: این شهرستان همواره یکی از شهرستان های برتردر زمینه پرداخت زکات بوده است.

عزیز مراد ویسی در همایش فصلی زکات شهرستان جوانرودگفت: سال گذشته 12 میلیاردریال زکات دراین شهرستان جمع آوری شده است .

وی اظهارداشت : از این مبلغ 7 میلیارد ریال آن مربوط به زکات پروژه ها و پنج میلیارد ریال آن مربوط به زکات فطریه ، غلات وفقرا است .

ویسی خاطرنشان کرد: از اول سالجاری تاکنون نیز دومیلیارد و600 میلیون ریال زکات جمع آوری که یک میلیارد ریال آن زکات نقدی ویک میلیارد و 600 میلیون ریال نیز مربوط به زکات پروژه است.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرود با بیان اینکه 38 عامل زکات در جوانرود کار جمع آوری و شناسایی زکات دهندگان را برعهده دارند یادآور شد: 50 روستای این شهرستان مشمول پرداخت زکات هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار