معاون سیاسی استانداری البرز بابیان اینکه سرانه زیرساخت‌های فرهنگی موجود در البرز نسبت به میانگین کشوری پایین است، گفت: وزارت ارشاد استان البرز را در تراز کشور ببیند.
کد خبر: ۴۴۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 19 June 2017
به گزارش تابناک : فتح‌الله حقیقی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز که ظهر دوشنبه در سالن همایش این اداره کل برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد مدیرکل اسبق این اداره کل، اظهار کرد: امید است بتوان با حضور مدیرکل جدید گام‌های مؤثری در بخش فرهنگ و هنر استان برداشت.

وی با اشاره به اینکه استان البرز ازنظر وسعت در رده آخر کشوری قرار دارد اما ظرفیت‌های برتری را در خود جای‌داده است، افزود: تراکم جمعیت در استان ده و نیم برابر میانگین کشوری است، این مهم توجه بیش‌ازپیش و گاه در سطح ملی به البرز را می‌طلبد.

حقیقی بابیان اینکه متأسفانه سرانه زیرساخت‌های فرهنگی موجود در استان البرز نسبت به میانگین کشوری پایین است، تصریح کرد: این شاخص نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد باید استان البرز را در تراز کشور بنگرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به دغدغه فرهنگ و هنر مقام معظم رهبری و لزوم توجه به این حوزه، خاطرنشان کرد: باید با نقشه راه مشخص در راستای توسعه فرهنگ و هنر استان قدم برداشت.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار