کد خبر: ۴۴۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 16 June 2017
تابناک گیلان / نقل و انتقالات در فوتبال ایران این روزها به داغ ترین حد خود در جریان است و تیمها سخت مشغول یارگیری و مذاکره با گزینه های مدنظر خود هستند. در ادامه گزارشی از عملکرد هر تیم ارائه خواهیم داد:

استقلال تهران:

استقلال 24 ساعت عجیب را پشت سر گذاشت. آنها شب گذشته پس از امضای قرارداد با سجاد شهباززاده، کاوه رضایی را از دست دادند تا دوباره در خط حمله نیازمند مهره جدیدی باشند. از طرفی امروز موفق شدند با روزبه چشمی برای ادامه همکاری به توافق برسند.

استقلال خوزستان:

در حالی که استقلال خوزستان هنوز آنطور که باید و شاید وارد بازار نقل و انتقالات نشده اما ستاره های این تیم هر روز از جمعشان جدا می شوند. علی اصغر عاشوری هم امروز به دیگر تیم اهوزای یعنی فولاد نقل مکان کرد. فعلا فقط حجت اسلامی، طالب ریکانی و عباس بوعذار ورودی های تیم ویسی بودند.

پارس جنوبی:

تیم مهدی تارتار سخت مشغول یارگیری است. آنها در حال مذاکره برای جذب ایگور پراهیچ و میلاد فخرالدینی هستند. مهدی عبدی، میثم نقی زاده، محمد طیبی، مهدی زبیدی، محسن فروزان مهمترین روودی های تیم تازه لیگ برتری شده هستند.

پدیده مشهد:

محمدرضا خلعتبری امروز با مسئولان باشگاه پدیده برای لیگ هفدهم به توافق رسید. این بازیکن شمالی در کنار بابک حاتمی خریدهای تیم رضا مهاجری تاکنون هستند.

پرسپولیس:

پرسپولیس پس از چهار خرید مهم خود فعلا در حال مذاکره با بازیکنان جوان به علاوه داریوش شجاعیان است. سرخپوشان در صدد  هستند تا جایگزین سروش رفیعی را به خدمت بگیرند. البته استقلال هم خواهان این بازیکن است. همچنین امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم مذاکرات خود را با تیم سرخپوش ادامه می دهند تا در صورت امکان به این تیم بپیوندند.

پیکان:

بزرگترین کاری که امروز پیکان انجام داد تمدید  قرارداد مهدی شیری بود. بازیکنی که مورد توجه باشگاه استقلال بود اما در جمع خودروسازان ماندنی شد. پیکانی ها امروز سعید صادقی را هم به خدمت گرفتند و به دنبال جذب سامان نریمان جهان هم هستند.

تراکتورسازی تبریز:

تیم یحیی گل محمدی که از خرید بازیکن محروم است اما هر روز ستاره های این تیم به این طرف و آن طرف می روند. پس از خداحافظی خالد شفیعی حالا شایعه خروج محمد ابراهیمی هم شنیده می شود. حتی شایعه شد که این بازیکن با پرسپولیس توافق کرده اما خیلی زود این خبر تکذیب شد.

ذوب آهن اصفهان:

امیر قلعه نویی و ذوب آهن هم به دنبال خرید لیست مورد نیاز خود هستند. حمید بوحمدان و اسماعیل شریفات نخستین بازیکنان بودند که به این تیم پیوستند. مذاکرات با نفراتی چون سینا عشوری، علیرضا نقی زاده و هرائر مگویان هم در جریان است.

سایپا:

علی دایی پس از طوفان چند روز اول حالا فعلا در آرامش به سر می برند. مذاکراتن این تیم با مسعود حق جو و محمد آرام طبع دو شاگرد اسبق شهریار در جریان است. آنها می خواهند در این مدت زمان باقی مانده کمربند خط دفاعی خود را محکم کنند.

سپاهان اصفهان:

خرید سعید آقایی و شاهین ثاقبی دو خرید بزرگ این یکی دو روز اخیر برای طلایی پوشان بوده است. با این بازیکنان آنها یکی از مدعیان عنوان قهرمانی به حساب می ایند. احتمال خروج موسی کولیبالی هم از جمع سپاهانی ها وجود دارد.

سپیدرود رشت:

شایان مصلح آمد و خداحافظی کرد. سپیدرود فعلا تا به اینجای کار با ایمان صادقی، توحید غلامی، حسین ابراهیمی، سید محسن حسینی، غلامرضا رضایی، علی دهقان، عماد میرجوان، میلاد صادقیان، میعاد یزدانی خریدهای این تیم هستند.

سیاه جامگان مشهد:

یونس شاکری و احسان پیرهادی در کنار آرمان رمضانی جدیدترین خریدهای تیم اکبر میثاقیان بوده اند. سیاه جامکان در صدد این است تا تیمی ببندد که برای سومین سال پیاپی دغدغه سقوط نداشته باشد.

صنعت نفت آبادان:

فراز کمالوند در همان روزهای نخست با خرید ستاره هایی چون امید جهانبخش، آگوستو سزار، کرار جاسم، فرید کریمی و ... تیمش را تقویت کرد. او حالا به دنبال خرید حامد لک است. دروازه بان فصل گذشته سایپا دیگر در این تیم جایی ندارد.

فولاد خوزستان:

فولاد تیم اول نقل و انتقالات در این 24 ساعت بوده است. این تیم هم قرارداد بازیکنانی چون ایوب والی و عبدالله کرمی را تمدید کرد و هم بازیکنانی چون نوید عاشوری، رحیم زهیوی و حمید گلزاری را جذب کرد. آنها در استانه بستن قرارداد با ایمان مبعلی هم هستند. امیر ارسلان مطهری هم جزو گزینه های روی میز فولاد به شمار می رود.

  گسترش فولاد تبریز:

گسترش در این یکی دو روز ورودی خاصی نداشته اما جدا شدن یا نشدن داریوش شجاعیان حسابی نقل محافل است. اینکه او به یکی از دو تیم سرخابی پایتخت می رود یا در گسترش می ماند مساله مهمی است که به زودی مشخص می شود. علیرضا نقی زاده هم مورد توجه یکی دو تیم لیگ برتری است.

نفت تهران:

بلاتکلیف ترین تیم لیگ هفدهم. تیمی که نه سرمربی دارد و نه بازیکنی به خدمت گرفته است. نفت در حال حاضر فقط بازیکن از دست می دهد و باید دید  چه زمانی تکلیف این تیم مشخص خواهد شد.

 

11111111111111111111111111111111111

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار