ضیافت "باران مهر" به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف جمع آوری کمک برای جامعه هدف بهزیستی با حضور جمعی از خیرین نیک اندیش به همت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در محل هتل پارسیان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 13 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امید قادری  در این مراسم اظهار کرد: این مراسم برای نخستین بار است که برای جامعه هدف بهزیستی برگزار می شود و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در کنار منابع دولتی برای کمک به مددجویان است.

وی ابراز کرد: دولت تدبیر و امید از همان ابتدای فعالیت خود در موضوع برطرف کردن آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان سیاست منسجمی داشته و اقدامات خوبی را انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر حل آسیب های اجتماعی از طریق انجام کارهای فرهنگی توسط خود مردم، خیرین و انجمن های مردمی تأکید کرد.

دکتر قادری با بیان اینکه در استان کرمانشاه 32 هزار معلول و بیش از 30 هزار زن سرپرست خانوار وجود دارد، گفت: خدمات رسانی به تعداد 95 مددجو در پرورشگاه و 30 کودک در شیرخوارگاه از دیگر خدمات بهزیستی استان به شمار می رود.

این مقام مسئول یادآور شد: در استان کرمانشاه 700 بیمار روانی مزمن داریم و 700 نفر نیز در خانه های سالمندان خدمات دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه 1500 معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی شده است، گفت: تعداد کودکان کار شناسایی شده در استان نیز 450 نفر است که از این تعداد 130 نفر ساماندهی شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: افرادی که نیازمند هستند بر اساس گزارش علمی تهیه شده از سوی مددکاران شناسایی و نیازسنجی می شوند.

دکتر قادری از هزینه کردن کمک های جمع آوری شده توسط خیرین بر اساس ضوابط حقوقی خبر داد و گفت: باید توجه داشت کمک کردن بدون ضوابط فرهنگ غلط تکدی پروری را گسترش می دهد.

این مسئول همچنین از استقرار صندوق های زکات فطریه بهزیستی برای اولین بار در مصلاهای نماز عید فطر در استان کرمانشاه خبر داد.

گفتنی است در مراسم جمع آوری کمک های مردمی برای افراد تحت پوشش بهزیستی تابلوهای هنری که  ساخته دست مددجویان بود با قیمت بالا توسط خیرین حاضر در مراسم خریداری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار