مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: زکات فطریه به عنوان یک ظرفیت مهم در حل مشکلات نیازمندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که در این راستا پیش بینی‌می‌شود امسال شش میلیارد تومان زکات فطریه در استان بوشهر وصول شود.
کد خبر: ۴۳۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 28 May 2017
احمد لطفی صبح امروز در نشست با طلایه‌داران تبلیغ در خورموج با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک این ماه را فرصت مهمی در تقویت بنیه دینی و مذهبی دانست و اظهار داشت: ماه با عظمت رمضان نقش مهمی در رسیدن انسان به کمال و سعادت دارد که در این راستا مبلغان نقش مهمی در تبیین و جایگاه این ماه با عظمت دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر در طرح‌های ضیافت الهی خاطر نشان کرد: توسعه سفره‌های اطعام از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است که در این راستا خانواده‌های نیازمند اطعام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به توزیع سبد کالا بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: توزیع سبد کالا با مشارکت خیران بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر است.

لطفی با اشاره به برپایی سفره‌های ساده در بین خانواده‌های نیازمند خاطر نشان کرد:  برپایی سفره‌های ساده بدون تشریفات به همراه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی و محفل انس با قرآن در سراسر استان بوشهر در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه توسعه بیش از پیش فرهنگ انفاق، احسان، نوع‌دوستی و محبت در جامعه از برنامه‌های کمیته امداد در ایام رمضان است گفت: اجرای طرح اکرام، ایتام و فرزندان محسنین از جمله برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به مشارکت 6 هزار حامی در طرح حامیان نیازمند غیر یتیم گفت: در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان از خیران دعوت می‌شود در طرح بزرگ حامیان نیازمند غیر یتیم شرکت کنند.

وی بر استفاده همه‌جانبه از ظرفیت تبلیغی روحانیون در حوزه انفاق، احسان، نیکوکاری و همبستگی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

لطفی به زکات فطریه به عنوان یک ظرفیت عظیم اشاره کرد افزود: جهت‌دهی درآمدهای زکات فطره در زمینه ازدواج، بیماران صعب العلاج، مسکن نیازمندان و برنامه های فرهنگی از سیاست‌های کمیته امداد استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه وصول 6 میلیارد تومان زکات فطریه در استان بوشهر از پیش بینی‌های این نهاد است افزود: زکات فطریه به عنوان یک ظرفیت مهم در حل مشکلات ازدواج، بیماران صعب العلاج، مسکن نیازمندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که در این راستا پیش بینی‌می‌شود امسال شش میلیارد تومان زکات فطریه وصول شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار