در وزن منهای 63 کیلوگرم
کاراته‌کای نوجوان استان قم با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی کومیته رده سنی نوجوانان کشورمان به یک قدمی سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.
کد خبر: ۴۳۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰ 27 May 2017
به گزارش تابناک قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته با توجه به زمان اندک تا آغاز پیکارهای کاراته 2017 قهرمانی آسیا، آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم‌های ملی در چهار رده سنی به میزبانی تهران به انجام رسید و نفرات اعزامی به این میدان آسیایی معرفی شدند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید و نمایندگان کاراته قم به جز رده سنی امید در سایر گروه‌های سنی با حریفان خود برای کسب مجوز صعود به پیکارهای آسیایی رقابت کردند.

کاراته استان قم توسط امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نخستین سهمیه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد و در ادامه سیدمجید وکیلی توانست با اجراهای جذاب خود در بخش کاتا دومین سهمیه آسیا را نصیب کاراته استان قم کند.

دیگر نماینده کاراته قم که به یک قدمی کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی رسیده است، حسین خدری است که ابتدا در بخش کومیته وزن منهای ۵۷ کیلوگرم گام به میدان مسابقه گذاشت و در مصاف با علی محمدی از تیم هیات کاراته زنجان با یک برد و دو باخت حذف شد.

اما با تصمیم کادر فنی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران به حسین خدری در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم فرصت دوباره‌ای داده شد که خدری توانست در مقابل عرفان داودی از همدان و نفر نخست این وزن دو پیروزی کسب کند، اما به دلیل شرایط برابر هر دو کاراته‌کا، قرار شد این دو مدعی هفته آینده در اردوی زنجان در یک انتخابی دیگر به مصاف هم بروند تا تکلیف مسافر آسیایی این وزن مشخص شود.

اما امیرحسین گل‌بهار در وزن منهای۷۰ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، در نخستین مبارزه خود با امیرحسین بیگدلی از تیم هیات قزوین با نتیجه ۹ بر ۲ شکست خورد و با یک باخت در مقابل حریف قزوینی به صلاحدید کادر فنی از اردوی تیم ملی خط خورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار