رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اکتشاف دو معدن طلا زواریان و شاهزاده اسماعیل در استان قم توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و با منابع این سازمان صورت می گیرد.
کد خبر: ۴۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 27 May 2017
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری با اشاره به ظرفیت بخش معدن در استان اظهار کرد: در استان قم این آمادگی وجود دارد که اتفاق ویژه ای در بخش معدن رخ بدهد و ما برای توسعه معادن این استان پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه 19 محدوده معدنی در استان قم فریز شده است، اضافه کرد: براساس اطلاعات اولیه هم معادن فلزی و هم معادن غیرفلزی را در این استان داریم و باید این موارد مورد بررسی قرار بگیرد، قرار شده است که بحث اکتشاف دو معدن طلا زواریان و شاهزاده اسماعیل در استان قم توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و با منابع این سازمان صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور قرار است که اعتباراتی را به سه معدن با بهره وری بالا در استان به عنوان یک اولویت اختصاص دهد و این معادن را به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای بهره برداری واگذار کنیم.

ذاکری در پایان با اشاره به بحث توسعه معدن در استان قم خاطرنشان کرد: زیرشاخه این بحث ژئوفیزیک و تهیه نقشه معادن است و در سال‌های 94 و 95 این دو زیرشاخه در استان قم انجام شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار