مزدا می‌گوید از به دست گرفتن سهم مناسب صنعت خودروی آمریکا خوشحال است اما از طرفی خواهان سود بیشتر نیز هست.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 24 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از CARSCOOPS یکی از مدیران ارشد مزدا دراین‌باره می‌گوید:

من با سهم 2 درصدی از بازار راحت نیستم. من سهم 2 درصد خوب را دوست دارم. سهم 2 درصدی به این معنی است که شبکه‌ی نمایندگی ما سود ده و پایدار است.


مزدا در سال 2016 با افت فروش مواجه شد و همین امر باعث کاهش سوددهی نمایندگی‌های این برند شد. اگرچه مدیر مزدا نگفته چه تعداد از نمایندگی‌های این کمپانی متضرر شده‌اند اما به این نکته اشاره کرد که توجهش به بهبود تجربه‌ی خرید مصرف‌کنندگان و افزایش وفاداری به این برند است.


در سال 2016 میزان وفاداری برند مزدا به 39 درصد رسید که نسبت به میزان متوسط 53 درصدی فاصله‌ی نسبتاً زیادی را نشان می‌دهد. طبق گفته‌های مدیر مزدا، هدف برند رسیدن به میزان وفاداری 50 درصد است.
او گفت:

تا زمانی که ما به عملیات تجاری باکیفیت نرسیم، توجهی به افزایش تولید به وسیله کاهش بازده یا بها دادن کم به بهبود ساختار تجاری نخواهیم داشت. به همین دلیل است که من می‌گویم اجازه دهید اول به آن 2 درصد خوب برسیم.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار