ب‌ام‌و تولید خود در تاسیسات دادونگ/شنیانگ چین را افزایش داده و این دو سایت تولیدی هم‌اکنون ظرفیت سالانه‌ی 450 هزار دستگاه دارند. بدین ترتیب سایت‌های یاد شده از نظر حجم تولید ظرفیتی برابر با تأسیسات اسپارتانبورگ دارند.
کد خبر: ۴۲۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 22 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال تأسیسات شنیانگ زیر پرچم ب‌ام‌و برلیانس اتوموتیو کار می‌کند و این همکاری دو برند به‌صورت جوینت ونچر است.


افزایش کلی تولید به این خودروساز آلمانی اجازه داده تا تولید نسخه‌ی طویل‌تر سدان سری 5 جدید در تأسیسات دادونگ را شروع کند. تأسیسات Teixi نیز به تولید مدل‌های X1 LWB، سدان سری 1، سری 2 تورر، سری 3 سدان و LWB می‌پردازد. همچنین کارخانه‌ی ب‌ام‌و در شنیانگ تنها تأسیسات تولید پیشرانه‌ی این کمپانی در خارج اروپاست.


همزمان با سرمایه‌گذاری ادامه‌دار ب‌ام‌و در چین، فروش این برند در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان نیز افزایش یافته است. در چهار ماه اول سال جاری فروش محلی این برند با رشد 18.2 درصدی به 191697 دستگاه رسیده است.


یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی ب‌ام‌و که مسئول تولید است درباره‌ی این گسترش تولید گفته است:

تولید ما در چین به خوبی برای رشد بیشتر بازار آماده شده است. بخش شمالی جدید در چین نتیجه‌ی به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و دانش وسیع ب‌ام‌و در زمینه‌ی سیستم‌های تولید است.


او ادامه می‌دهد:

ما به سرمایه‌گذاری در تأسیسات تولیدی خود در چین ادامه خواهیم داد. پروژه‌ی بعدی ما پیش از این در دست اقدام بوده و آن بازطراحی بخش جنوبی تأسیسات دادونگ است. با پایان این پروژه شاهد انعطاف و ظرفیت بیشتر تولید خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار