پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون ۱۱ محور مواصلاتی کشور مسدود بوده یا با محدودیت در تردد مواجه است براین اساس رانندگان قبل از تردد در محورها، از وضعیت راه ها مطلع شوند.
کد خبر: ۴۲۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 21 May 2017
به گزارش تابناک البرز؛ محور های شمشک - دیزین در استان های البرز و تهران، پونل -خلخال در استان گیلان و اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی و محور استهبان -نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین از ساعت ١٥ تاریخ هفتم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی مسدود و مسیر جایگزین محور قدیم استهبان -نی ریز اعلام شده است.

محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود است.
محور اشنویه -پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل تا اطلاع ثانوی مسدود است.
آزادراه قم - تهران از تاریخ ۲۹ فرودین ماه تا ۲۰شهریورماه (محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲/۰۵)روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه و چهارشنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای سه شنبه(از ساعت ٨ تا ١٢) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان -کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٢)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا محور آزادراه رشت - قزوین از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ٨ تا ١٨ روزهای روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٤) به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا ۳۰ حداقل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۳۱ مردادماه روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٨) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٤)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

همچنین پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد در استان مازندران (محور های رامسر ،جویبار، بهشهر و کیاسر) بارش پراکنده باران گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار