مردم خوب میدانستند که اگرخود انتخاب نکنند دیگران برای آنها انتخاب می کنند،
کد خبر: ۴۲۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از برنا جواد شرف خانی سخنگوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام در گفتگو با برنا درخصوص استقبال پرشور مردم در انتخابات گفت:حضور با صلابت ،آگاهانه و اصرار مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و مسیر کشور،نکته اساسی این انتخابات است. 

وی در ادامه افزود:این مشارکت بی نظیز در انتخابات باید در محافل علمی و دانشگاهی مورد بررسی قرار گیرو و پژوهش های علمی باید در خصوص رآن انجام گیرد.ما باید در این پژوهش ها به انگیزه  های مردم برای این مقاومت جانانه پی ببریم و این خود نقشه راه مدیران را به خوبی روشن می کند. 

این تحلیل گر سیاسی گفت:با توجه به اینکه در این دوره استفاده از دستگاه های الکترونیک در شعب اخذ رای باعث بوجود آوردن تاخیر در فرایند انتخابات و ایجاد صف های طولانی شده بود اما این عامل نیز نتوانست در انگیزه ملت شریف ایران کوچکترین اثری داشته باشد.ضمن اینکه با روحیه خستگی ناپذیر و انرژی بخش در ساعات پایانی ، مدام پیگیر تمدید مدت آن بودند. 

شرفخانی افزود :مردم خوب میدانستند که اگرخود انتخاب نکنند دیگران برای آنها انتخاب می کنند، بنابراین ضمن اعتراض به شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه نظیر چند برابر کردن یارانه ها، پرداخت کارانه، ایجاد شغلهای نجومی و ...  ثابت کردند که نه تنها فریب شعارهای بدون برنامه و بی اعتبار را نمی خورند بلکه مسیری را انتخاب می کنند که در آن آرامش کشور،عزت مردم ایران،حفظ و ارتقای جایگاه بین المللی کشور ،انظباط اقتصادی،اعتلای فرهنگ و پرهیز از تنش و ناامنی محوربرنامه ها باشد. 

این مدرس دانشگاه در پایان گفت هیچ چیز نتوانست مانع از بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت  دولت تدبیر و امید شود و نتیجه انتخابات حاکی از غلبه عقلانیت و اصلاحات برانحصار گرایی وامنیتی کردن جامعه است.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار