آژانس مسافرتی زاگرس شرایط ویژه و قیمت منحصر به فردی را برای تور دور اروپا ارائه کرده تا عشاق سفر به کشورهای اروپایی به رویای خود برسند!
کد خبر: ۴۲۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از مهر اروپا قاره ای سرسبز و بسیار زیبا که علاوه بر طبیعت منحصر به‌فرد، جاذبه گردشگری بسیاری دارد که هر ساله علاقه‌مندان به گردشگری را از تمام دنیا به خود جذب می‌کند. پاریس فرانسه، رم و ونیز ایتالیا، بارسلونا اسپانیا، آتن یونان، برلین آلمان و وین اتریش جزو مشهورترین شهرهای توریستی جهان هستند که در اروپا واقع شده‌اند.

بسیاری از ما آرزوی سفر به حتی یکی از این شهر ها را داریم! اما اگر شرایط ویژه‌ای پیش آید تا بتوانیم در یک تور منحصر به فرد به ۹ کشور مشهور اروپایی سفر کنیم، واقعا سورپرایز بزرگی است.

آژانس مسافرتی زاگرس برای اولین بار شرایط خاصی را برای سفر به دور اروپا فراهم کرده است، بصورتی‌که امکان خرید تور بصورت نقد و اقساط وجود دارد. تورهای متنوعی که توسط این آژانس مسافرتی معتبر ارائه می‌شود همیشه محبوبیت بسیاری میان گردشگران داشته است. 

اما ویژگی‌های این تور دور اروپا چیست که آن را تا این حد پرطرفدار کرده است؟ شرکت زاگرس این تورها را با سه پکیج متنوع ارائه کرده که هر سه مورد جالب توجه هست. پکیج اول؛ ۹ کشور با ۲۸ شب، پکیج دوم ۵ کشور با ۲۰ شب و پکیج سوم ۵ کشور با ۱۲ شب ارائه می‌شود.

سفرگروهی ۲۹ روزه هوایی، دریایی (با کشتی کروز) و زمینی به دور اروپا و دیدار ۹ کشور توریستی اروپایی (یونان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، فرانسه، آلمان، چک، اتریش و مجارستان) یکی از محبوب‌ترین‌های تور اروپا در آژانس زاگرس است.

در این تور مسافران از جاذبه‌های گردشگری معروف شهرهای آتن، ونیز، رم و واتیکان دیدن می‌کنند، با کشتی کروز به سفر خود ادامه می‌دهند و با رسیدن به بارسلونا و فلورانس به تور خود ادامه م‌یدهند تا به هتل زوریخ در سوئیس برسند.

سپس به سمت پاریس حرکت می‌کنند و از گردش در موزه لوور، برج ایفل و سایر جاذبه‌های مشهور پاریس لذت می‌برند. بعد از آن به سوی برلین آلمان می‌روند تا به شهر پراگ  می‌رسند و با بازدید از بوداپست این سفر منحصر به فرد تکمیل می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تور های خاص آژانس زاگرس با شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۳۸۱۶۶۸ تماس بگیرید و یا  به وب سایت (www.zagrostravel.ir) مراجعه کنید.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار