«زیگمار گابریل» وزیر امور خارجه آلمان، پیروزی «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را در انتخابات روز جمعه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایرنا وزیرامورخارجه آلمان درتوئیتی که در صفحه کاربری وزارتخانه متبوعش منتشر شده است، ضمن تبریک به روحانی، این انتخاب را نشانه حمایت قاطع جمعیت ایران ازگشایش سیاسی و اقتصادی عنوان کرد.
از زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در ایران شماری از رهبران و مقامات ارشد کشورهای مختلف پیام های تبریکی را به مناسبت پیروزی روحانی منتشر کرده اند.
«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام کرد اتحادیه اروپا آماده همکاری با ایران است.
«امانوئل مکرون» رئیس جمهوری جدید فرانسه نیز ضمن تبریک انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران گفت که این پیروزی امیدواری به اجرای توافق هسته ای از سوی این دولت را تقویت کرد.
«انجلینو الفانو» وزیر خارجه ایتالیا ضمن تبریک پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، بر حمایت کشورش از برجام تاکید کرد.
شینزو آبه نخست ‌وزیر و فومیو کیشیدا وزیر امورخارجه ژاپن در پیام‌هایی جداگانه، پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.
دکتر حسن روحانی با بیش از 23 میلیون رای و کسب 57 درصد آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران معرفی شد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار