استاندار البرز از حضور حماسی مردم شریف استان در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت‌ماه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 20 May 2017


















به گزارش تابناک البرز؛ سید حمید طهائی عصر شنبه با حضور در سایت تجمیع آرا شعب اخذ رای شهرستان کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر حماسه سیاسی عظیمی که مردم روز جمعه به منصه ظهور رساندن خدا را شاکر هستیم.

وی افزود: انتخابات یکی از تجلیات مردم‌سالاری دینی است، حضور مردم در پای صندوق رأی برای تعیین سرنوشت خود یکی از اصول جمهوریت نظام محسوب می‌شود.

استاندار البرز بابیان اینکه روز گذشته مردم با حضور خود سرنوشت مدیریت اجرایی کشور برای چهار سال و مدیریت اداره امور شهرها را تعیین کردند، تصریح کرد: این حضور و حماسه به‌عنوان یکی از سرمایه‌های قوی کشور است.

طهائی خاطرنشان کرد: این قدرت و مانور سیاسی برای جامعه جهانی آموزنده است؛ نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی از طرف مردم باقدرت چانه‌زنی بالا جایگاه ویژه‌ای را پیدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه در داخل کشور همه مسئولان به سبب بزرگ‌منشی مردم باید بیش از گذشته آنچه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند، گفت: دولت به پشتوانه رأی قاطع مردم در خدمت‌گزاری به جامعه باقدرت بیشتری پاسخگوی مشکلات خواهد بود.

استاندار البرز تصریح کرد: امیدوارم همه خادمان استان بتوانند به ازای این حضور پرشور وظیفه ملی و الهی را به انجام برسانند.

طهائی ضمن قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات؛ نیروهای نظامی، انتظامی، حفاظتی، اطلاعاتی، اصحاب رسانه و احزاب، افزود: خوشبختانه در زمان کوتاهی اقدام بزرگی صورت گرفت هرچند در اجرا نواقصی نیز وجود داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار