عناصر داعش به منظور جلوگیری از خروج غیرنظامیان و فرار آنها از مناطق تحت کنترل این گروه در شهر موصل، ورودی خانه های آنها را بمبگذاری کردند.
کد خبر: ۴۲۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 18 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از جام نیوز نیروهای پلیس فدرال عراق و شاهدان عینی اعلام کردند، داعش از صدها هزار نفر از غیرنظامیانی که همچنان در مناطق تحت کنترل این گروه هستند، به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.
 
سرلشکر عبدالغنی الاسدی رئیس نهاد مبارزه با تروریسم عراق تصریح کرد که نیروهای این نهاد به صورت مستمر به پیشروی خود در دو منطقه الرفاعی و النجار در شهر موصل ادامه می دهد و ساعت های آینده ماموریت خود را به پایان خواهند برد.
 
به نوشته العالم، وی خاطرنشان کرد: عناصر تروریستی داعش طی دو روز گذشته 30 خودروی بمبگذاری شده را برای حمله به نیروهای عراقی در موصل تجهیز و مستقر کردند.
 
سرلشکر الاسدی همچنین از اقدام عناصر داعش در بستن دست های غیرنظامیان محله الصحه شهر موصل و استفاده از آنها به عنوان عنوان سپرهای انسانی برای نقل مکان کردن در این شهر خبر داد و گفت: آنها با سلاح های خود در بین شهروندان غیرنظامی جابجا می شوند و بعد از رسیدن به محل مورد نظر، مخفی شده و غیرنظامیان را رها می کنند. این غیرنظامیان نیز سپس از دست داعش به سمت نیروهای عراقی فرار می کند.
 



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار