دانش آموزان البرزی برای مشارکت حد اکثری مردم و انتخابات آگاهانه درانتخابات ریاست جمهوری پویش ' ما رای می دهیم ' راه انداختند.
کد خبر: ۴۲۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 18 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایرنا، این پویش با هدف تبیین نقش و جایگاه رای آگاهانه مردم در خلق حماسه ای دیگر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه از سوی دانش آموزان رای اولی در استان البرز به راه اندازی شده است. 
پویش ما رای می دهیم برای رای اولی ها است که خود موجب ایجاد شور و نشاط بیشتری در جامعه می شود و انتخابات پیش رو پشتوانه محکمتر و قوی تری پیدا خواهد کرد.
دانش آموزان البرزی حضور خود در انتخابات را نشان از مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری دانسته که می تواند زمانی برای تمرین سیاست ورزی رای اولی ها باشد.
دانش آموزان البرزی در این پویش به یکدیگر تعهد اخلاقی داده اند در نخستین حضور خود در پای صندوق های رای حاضر شوند.
در این پویش انتخاباتی دانش آموزان رای اولی ورود رسمی خود به فعالیت های متعدد از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود را اعلام کرده اند تا هم مطالبات خاص خود را داشته باشند و هم دغدغه ها، کاستی و مشکلات را جدی تر متوجه شوند. 
دانش آموزان البرزی در این پویش انتخاباتی اشتیاق بزرگ شدنشان را با همخوانی شان با سرود یار دبستانی به رخ می کشانند و از همین شادی و شوری که در بینشان بوجود آمده خرسندند. 
در این پویش دانش آموزان البرزی از حضور خود در انتخابات می بالند لذا همه ما این حق و و ظیفه را داریم تا در انتخاباتی که برای حداقل چهار سال دیگر بر سرنوشت مان بطور مستقیم اثر دارد شرکت کنیم.
دانش آموزان البرزی، همه ما رای اولی ها با اشتیاق و علاقه برای شرکت در سرنوشت خود روز 29 اردیبهشت پای صندوق های رای می آییم تا آنهایی که به نیامدن ما در انتخابات امید بسته اند را ناامید کنیم. 
دانش آموزان البرزی در این پویش انتخاباتی برای رسیدن به وضع مطلوب با شور و انگیزه ای برخواسته از سنی که دارند پای صندوق های اخذ رای می آیند .
در این پویش دانش آموزان البرزی از مردم خواسته اند که شعار عوام فریبانه را از ارائه طرح، برنامه، منطق و عقلانیت در مسیری سرنوشت ساز تشخیص می دهند. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار